صفیر گیلان؛نماینده فومن و شفت با  تاکید  بر اینکه کسانی که دزد و مافیای مکنده خون مردم هستند یقه آنها را دستگاه نظارت بگیرید افزود؛همه کمک کنیم در مقابل دولت آنچه به نفع مردم است پیگیری کنیم و دست سودجو و محتکر آن را که با فرا سازی منفعت طلبانه در مورد حذف ارز دولتی هستند را قطع کنیم

اختصاصی/صفیر گیلان؛خلیل بهروزی فر  در جلسه شورای اداری شفت با اشاره به اینکه همدلی در سطح ادارات شهرستان برای رسیدن به جایگاه خدمت به  مردم و تقویت نظام جمهوری گفت؛ از اقدامات فرماندار اسبق جناب طاهری صادق قدردانی می کنم و انشالله فرماندار جدید جناب نقدی با اشرافی که بر استان و شهرستان دارند موفق باشند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس  شهرستان شفت را کم برخوردار و کمتر توسعه یافته خواند و گفت؛ با اتحاد و انسجام قوی و محکم بین خود  برای توسعه شهرستان تلاش کنیم.

 

وی تاکید کرد از یاد نبریم که سر سفره شهدا نشستیم و شهدا مطالبه گر بوده و هستند و ناظر اعمال ما هستند.

بهروزی فر  کار مدیریت را سخت و طاقت فرسا خواند و گفت؛ از این فرصت هم برای دنیا و هم آخرت تلاش کنیم  و البته بیشتر برای آخرتم تلاش کنیم.

وی اراده قوی در خدمت را مهم خواند و گفت؛ زمان را با برنامه مدیریت کنیم زیرا بدون برنامه موفق نیستیم و از افراد .

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس  با بیان اینکه مدیر مرخصی ندارد و ساعات کارش مشخص نیست گفت؛ مسئولیت اجتماعی شبانه روزی است زیرا ما در سطح کشور عقب ماندگی داریم.

ایشان رئیس جمهور را الگویی برای مدیران دانست و گفت مدیر تنبل در بدنه این دولت جایی ندارد زیرا هر چه تلاش کنیم نمی توانیم به نقطه ای که مد نظر مقام رهبری در خدمتت به مردم است

 

بهروزی فر تاکید کرد؛ تا ساعات اداری شما کار اداری و بعد آن بازدید میدانی را داشته باشیم زیرا مدیر و مسئول آنتراکت بین ساعات کاری و برای کار شخصی ندارد و نباید برای کار شخصی خلا کاری داشت

 

وی افزود؛ جوان جهادی بیکار امروز در کشور به فراوانی وجود دارند که انگیزه کار ،جاد و تلاش دارند پس مدیران قدر جایگاه خود را بدانند

ایشان  تاکید کرد؛امروز مردم مشکلات و گلایه مند و شاکی هستند و این در شأن نظام نیست و نباید  ما مردم را تنها بگذاریم.

 

نماینده مردم فومن و شفت  به برخی استعلامات اداری که قانونی نیست و توجیح هم ندارد اشاره گفت؛ قانون تاکید دارد در اولین فرصت پاسخگوی مردم باشید.

وی جایگاه مدیر نماینده و .. حق الناس دانست و گفت؛ ما در جمع مردم گلایه مندی ها را هم می‌بینیم در حالی که مدیر باید مدبر،شجاع و مقتدر باشو.

وی تاکید کرد ؛ دستگاه نظارتی مدیران را گاهی نحراسانند و باید کمک و راهکار بدهند و مسیری را برای رفع مشکل فراهم کنند

 

نماینده فومن و شفت با  تاکید  بر اینکه کسانی که دزد و مافیای مکنده خون مردم هستند یقه آنها را دستگاه نظارت بگیرید افزود؛همه کمک کنیم در مقابل دولت آنچه به نفع مردم است پیگیری کنیم و دست سودجو و محتکر آن را که با فرا سازی منفعت طلبانه در مورد حذف ارز دولتی هستند را قطع کنیم.

بهروزی فر  با اشاره  به اینکه  در بدنه دولت و در بالا ،بالا اتفاقات عجیب در حال رخ دادن است و نیازمند نگاه افراد جهادی هستیم و جزیره ای فکر کردن افت و باعث قفل کارها می شودگفت؛گره گشایی ،پاسخ گویی مناسب،تکریم ارباب رجوع باید مد نظر باشد  زیرا مردم برای مدیر ارزش قائل بوده و هستند .

وی در بخش دیگر از گفتمان خود به حقوق بازنشستگان  تامین اجتماعی  اشاره و افزود: بازنشته با این حقوق و مزایا نمی تواند زندگی خود را بچرخاند

وی از مصوبه ۳۸درصدی حقوق بازنشستگان با توجه به تورم اشاره و افزود؛ افزایش ۱۰ درصد مد نظر  برای افزایش حقوق بازنشسته نمی تواند مشکلات زندگی یک بازنشته را مدیریت کند.

 

 

  • نویسنده : تنظیم/زلیخا صفری