صفیر گیلان،سردار حزنی در این دیدار با تقدیر از تلاش ارتش و یادآوری تلاش های سپاه پاسداران به تداوم همکاری و هماهنگی این دو نهاد نظامی کشور در زمینه محرومیت زدایی تاکید کرد

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛سرهنگ خلبان ولی رحمانی، فرمانده گیلانی قرارگاه محرومیت زدایی ارتش و فرمانده دانشکده هوانیروز با سردارسید ضیاءالدین حزنی، مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کردند و به بیان تجربه های خود در زمینه محرومیت زدایی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سردار حزنی در این دیدار با تقدیر از تلاش ارتش و یادآوری تلاش های سپاه پاسداران به تداوم همکاری و هماهنگی این دو نهاد نظامی کشور در زمینه محرومیت زدایی تاکید کرد و بیان داشت: کمک به دولت و خدمت به مردم و اثبات کارآمدی نظام در مناطق محروم و حل مشکلات مردم محروم از مهم ترین اهدافی است که ما دنبال می کنیم.

سپاه و ارتش برای ایجاد امنیت پایدار در کشور جان فشانی کرده‌اند

سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش و فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی ارتش نیز با تاکید بر تداوم همکاری ها و ادامه این مسیر تا زدودن غبار محرومیت از کشور اذعان داشت: ارتش همواره در همه حوزه‌ها کنار مردم بوده و نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش برای ایجاد امنیت پایدار در کشور جان فشانی کرده‌اند.

سرهنگ خلبان رحمانی اظهار داشت: امروز بزرگترین افتخار زندگیم این است که به عنوان سرباز نظام و رهبری فرصت خدمت کردن به مردم سرافراز ایران اسلامی را داشته ام.
سرهنگ رحمانی و سردار حزنی این دیدار را بسیار ارزشمند دانستند و اظهاری امیدواری کردند به زودی مشکلات و محرومیت ها در مناطق مختلف کشور با عزم راسخ تمامی نهادها برطرف گردد.