فرماندار شهرستان فومن اظهار کرد: ایثار و شهادت جزئی از فرهنگ اسلامی ماست و شهرستان فومن مفتخر به حضور شمار وسیعی از شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان از فومن/ امروز پنجشنبه مورخ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱، موسی فکور فرماندار شهرستان فومن و داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان گیلان با والده شهیدان خدمتگذار بافکری،روحی و پیش بین و همچنین با آقای باخدا و بهاری خرم از جانبازان دفاع مقدس ملاقات کردند.

در این دیدار، فکور فرماندار شهرستان ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، جانفشانی جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس را گرامی داشت.

فکور در این دیدار ضمن قدردانی از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا، جایگاه رفیع این شهیدان نزد خداوند متعال را یادآور شد و افزود: امروز همه باید در برابر شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس احساس مسئولیت کنیم.

ایثار و شهادت جزئی از فرهنگ اسلامی ماست

وی با بیان این که شهیدان حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند، تاکید کرد: باید تلاش کرد با خدمت‌ رسانی مستمر به مردم و تلاش روزافزون برای رفع مشکلات کشور، شرایط را به نحوی بهبود دهیم که شرمنده شهدا نباشیم.

فرماندار شهرستان اظهار کرد: ایثار و شهادت جزئی از فرهنگ اسلامی ماست و شهرستان فومن مفتخر به حضور شمار وسیعی از شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان گیلان با والده شهیدان خدمتگذار بافکری ملاقات کردند.

شهدای بسیجی، عباس و سعید خدمتگذار بافکری در تاریخ ۴ فروردین ۱۳۶۷ در منطقه خرمال عراق به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

 

همچنین  فکور فرماندار شهرستان فومن و داوطلب، مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان گیلان با آقای باخدا  از جانبازان دفاع مقدس ملاقات کردند.

امروز روز پنجشنبه مورخ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱، فکور فرماندار شهرستان فومن و داوطلب، مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان گیلان با والده شهیدان پیش بین ملاقات کردند.

دیدار  و ملاقات فرماندار شهرستان فومن و  مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان گیلان با آقای بهاری خرم از جانبازان دفاع مقدس از دیگر برنامه مروز بود.

فکور در این دیدار ضمن آرزوی سلامت و بهبود برای این جانباز گرانقدر، از خودگذشتگی و فداکاری ایثارگران میهن اسلامی را خاطرنشان ساخت و اظهار کرد: همگی موظف هستیم با رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، قدردان جانفشانی های ایشان باشیم.

فرماندار شهرستان فومن و مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان گیلان با والده شهید روحی ملاقات کردند.

فرماندار فومن شهدا را سرمایه معنوی نظام عنوان کرد و افزود: به برکت خون شهدا، از بسیاری از مراحل دشوار و سرنوشت ساز عبور کرده ایم و اکنون نیز با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از سرمایه های نظام به ویژه خانواده های معظم ایثارگران، مانند همیشه مشکلات پیش روی کشور را رفع خواهیم کرد.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، برای خانواده معظم ایشان آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

گفتنی اسصت شهرستان فومن بیش از ۴۰۵ شهید والامقام و سرداران بزرگ و جانبازان و ایثارگران و دو شهید گمنام را در دوران دفاع مقدس در شناسنامه خود دارد.

ببینید

🔻

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری