اختصاصی/صفیر گیلان؛مهمترین انتظار از رسانه ها را ارزش گذاری افکارها خواند و گفت: رسانه با قلم فرسایی خود مشارکت پرشور در انتخابات را در هجمه عظیم دشمن علیه جمهوری اسلامی به نمایش بگذارد و اجازه دستکاری افکار عمومی را ندهد.

اختصاصی/صفیر گیلان؛به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن «سرهنگ حمید رضا فیضی» فرمانده انتظامی شهرستان  عصر امروز در جمع رسانه های مکتوب و مجازی شهرستان فومن ضمن  تشکر از همراهی رسانه ها در راستای برقراری امنیت و ارامش در سطح شهرستان گفت: انتخابات پیش رو  در یک کلام علارغم حضور جریانهای اصلاح طلب و اصولگرا با چند کاندیدا اصل ولایت فقیه و جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه بحث آگاه سازی و روشنگری اقشار جوان جامعه امروز به دست فضای مجازی و رسانه است افزود: برای ما اصل نظام و جمهوری اسلامی و ولایت فقیه مهم است که امروز نباید به راحتی با درج مطلب در این فضا جابجا شود .

سرهنگ فیضی به تاثیر گذاری رسانه در دنیای امروز و کشور عزیزمان ایران اسلامی اشاره و تاکید کرد؛رسانه با بیان واقعیت ها افراد را برای حضور پای صندوق رای دعوت کند.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن خواستار ارزش گذاری رسانه ها در بحث انتخابات شد و گفت: امروز ما شاهد بمباران فضای مجازی دشمن بر روی افکار عمومی جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان هستیم.

وی مهمترین انتظار از رسانه ها را ارزش گذاری افکارها خواند و گفت: رسانه با قلم فرسایی خود مشارکت پرشور در انتخابات را در هجمه عظیم دشمن علیه جمهوری اسلامی به نمایش بگذارد و اجازه دستکاری افکار عمومی را ندهد.

سرهنگ فیضی با ابراز گلایه از برخی کاندیداها در بین گفتمان هایشان در تخریب طرح نور گفت:باید دید مردم در مبحث حجاب باز شود زیرا حجاب قانون کشور ماست.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن افزود:این طرح پس فرمایش مقام معظم رهبری در دستورکار پلیس قرار گرفت و تاکنون این ماموریت با موفقیت همراه بوده و علیرغم تلاش دشمنان بسیاری از شهروندان و نخبگان از این طرح حمایت کرده‌اند.

وی در برخورد با کشف حجاب و دستگیری بانوان گفت: ما علارغم تذکرات متعدد اقدام به برخورد و دستگیری می کنیم و در واقع برخی خود خواستار این گونه برخورد هستند که بیشترین این بانوان مسافران و گردشگران هستند.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری