سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت،

رشد شش درصدی بیماران بستری در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت

  پرینت
رشد شش درصدی بیماران بستری در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت
شناسه خبر : 82806 | تاریخ انتشار : 30 مهر 1403 - 18:48 | 30 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان:دکتر مجید قاهری سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت از ارائه خدمت به حدود۶٨٠٠ بیمار بستری در شش ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، دکتر مجیدقاهری سرپرست بیمارستان در این باره گفت: در ۶ ماهه اول امسال تعداد ۶٧۴۶بیمار در این مرکز بستری شدند، که در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته ، رشد ۶/٣۵درصدی را نشان می دهد.

سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت با بیان اینکه روزانه به صورت میانگین تعداد ۴۵ بیمار در این مرکز بستری می شوند عنوان کرد: از مجموع ۶٧۴۶ بیمار بستری شده در ۶ ماهه نخست امسال ، ۵٨٨٣ نفر مشمول بیمه تا مین اجتماعی، ٨۶٣ نفر دارای بیمه خدمات درمانی و مابقی فاقد بیمه بودند.

دکتر قاهری در ادامه به آمار ضریب اشغال تخت ٧۶/٧٢ درصدی بیمارستان در ۶ ماهه نخست امسال اشاره نمود و عنوان کرد : این بیمارستان در مرداد ماه با ٨١/٩۵ درصد بیشترین و در فروردین ماه با ۶٣/۵٩ درصد کمترین ضریب اشغال تخت را دارا بوده است.

سرپرست بیمارستان اظهار داشت: جهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم و بیمه شدگان، مجوز و تشکیلات افزایش تختهای بیمارستان حضرت اکرم (ص) رشت از ۲۰۷ به ۲۳۲ تخت دریافت شده است .

وی اظهار امیدواری کرد که با افزایش ٢۵ تخت به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت شاهد افزایش کیفیت و ظرفیت خدمت رسانی در بخشهای داخلی، آنکولوژی، قلب و… و همچنین تبدیل بخش نوزادان بیمارستان به بخش مراقبتهای ویژه نوزادان خواهیم بود.

سرپرست بیمارستان در پایان گفت: بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت در حال حاضر با دارا بودن ١۶٨ تخت فعال و داشتن بخشهای بستری شامل زنان و زایمان، داخلی، جراحی عمومی، ارولوژی، چشم ، گوش و حلق و بینی، داخلی اعصاب، عفونی، ارتوپدی، کودکان ، نوزادان بیمار و NICU، ICU، CCU، قلب و عروق ، جراحی مغز و اعصاب، انکولوژی و بخشهای پاراکلینیک شامل داروخانه، آزمایشگاه، پاتولوژی ، رادیولوژی، سونوگرافی، سی تی اسکن ، MRI ، فیزیوتراپی و تشخیص ویژه در جهت رضایتمندی بیماران خدمات ارائه می دهد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
اولین برف پاییزی در محور اسالم به خلخال به زمین نشست
حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور
وابستگی گیاه چای بیشتر از هر محصول دیگر به کوددهی
آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه افزایش ظرفیت پست شهرک صنعتی سپیدرود
هشدار آب منطقه ای گیلان در خصوص سیلابی شدن رودخانه ها
دیدار سیدمجتبی جلالی پورمدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) با استاندار گیلان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.