صفیر گیلان/فرماندار صومعه سرا  را شهرستان جشنواره ها خواند و گفت ؛ ثبت ۱۲رویدا با برگزاری ۱۲نوع تولید باعث شده تا شهرستان مقام اول را در جشنواره در کشور  بدست بیاورد

اختصاصی/ صفیر گیلان ؛افرماندار صومعه‌سرا در ولین جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور جناب آقای عباسی استاندار محترم و نماینده محترم مردم شریف شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلام  در محل سالن اجتماعات آیت الله احسانبخش فرمانداری صومعه سرا برگزار شد  از پانزدهمین حضور استاندار در شهرستان طی سه سال اخیر تقدیر نمود.

اسفند یار جوشن  شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه صومعه سرا  دیار میرزا کوچک جنگلی است گفت ؛اینجا  دیار عالمانی چون آیت الله فلاحتی،آیت الله احسانبخش،آبت الله ضیابری نیز می باشد.

فرماندار صومعه‌سرا شهرستان را دارای پتانسیل فراوان در حوزه کشاورزی خواند و گفت: پتانسیل و قابلیت شهرستان در دام پروری،صنوبر کاری،ابریشم و غیره در سطح کشور حائز رتبه است.

وی صومعه سرا  را شهرستان جشنواره ها خواند و گفت ؛ ثبت ۱۲رویدا با برگزاری ۱۲نوع تولید باعث شده تا شهرستان مقام اول را در جشنواره در کشور  بدست بیاورد.

جوشن با اشاره به خدمات  زیاد دولت رئیسی در  این شهرستان افزود؛در طول سه سال خدمت دولت رئیسی و با اهتمام این دولت ما شاهد رفع ضعف ولتاژ برق بودیم.

فرماندار صومعه‌سرا از تخصیص ۱۰۶میلیارد تومان  در سال ۱۴۰۰ و همچنین مبلغ ۷۷میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ و ۹ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ در حوزه رفع ضعف برق شهرستان خبر داد و افزود؛ در کل با اعتبار ۱۹۲ میلیارد تومان ضعف ولتاژ برق شهرستان کمی رفع شد.

فرماندار صومعه سرا به تخصصی اعتبارات دولت شهید رییسی به حوزه بهداشت و درمان شهرستان که بالغ بر ۲۱۹ میلیارد تومان بود اشاره و افزود؛ در حوزه آیفالت راه و روکش آسفالت و پل سازی ۱۸۵ میلیارد ۶۰۰ میلیون و در  حوزه جهاد کشاورزی و آب بندان که در شهرستان ۲۲۰ پهنه آب بندان داریم مبلغ ۲۴ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 آمادگی این شهرستان جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور

جوشن از کسب رتبه سوم شهرستان صومعه سرا در انتخابات و مشارکت ۶۰ درصدی نمایندگی مجلس و  خبرگان  رهبری خبر داد و گفت ؛شهرستان صومعه سرا جهت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل دارد.

فرماندار صومعه سرا گفت: از جمعیت ۱۲۵ هزار نفری این شهرستان حدود یکصد هزار نفر واحد شرایط رای داریم.

۲۱۵ صندوق اخذ رای در سطح شهرستان صومعه‌سرا در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۰ صندوق بصورت سیار و ۲۰۵ صندوق ثابت است.

وی ادامه داد: از مجموع صندوق های شعب اخذ رای ۴۸ صندوق شهری و ۱۶۷ صندوق روستایی می باشد.

۳ هزارو ۸۰۰ نفر هم به عنوان عوامل اجرایی در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت دارند.

*گفتنی است  چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیر برگزار می شود.

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری