اختصاصی/صفیر گیلان؛شکاری در خاتمه با اشاره به معضل سد معبر در شهر شفت خاطر نشان کرد: برای کمک به ارتزاق دستفروشان در شهر شفت یک فضای خوبی تعبیه خواهد شد تا علاوه بر آزاد سازی معابر ما شاهد امرار معاش این قشر نیز باشیم.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از شفت؛«امیر شکاری» نایب رئیس شورای اسلامی شهر شفت ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان باهنر و رجایی و شهدای خدمت رئیسی با اشاره به اینکه صداقت محوری از ویژگی‌های مهم خبرنگاری است، اظهار کرد: خبرنگاران در کنار مسئولان در بهبود خدمات شهری نیز نقش مهم و اساسی دارند.

عضو شورای شهر شفت در ادامه با اشاره به این مطلب که در شهرستان شفت همگرایی و هم افزایی بین مردم و مسئولان وجود دارد ، گفت: با امید افزایی در مردم مهاجرت معکوس از شهر به روستا را خواهیم داشت.

شکاری با بیان اینکه خوشبختانه با تسهیل ساخت و ساز در شفت آمار جمعیت در این شهر رشد خوبی داشته است، افزود: انتقاد سازنده خبرنگاران سبب اصلاح ضعف‌ها و کاستی عملکرد مدیران و رشد و پویایی جامعه می‌شود.

عضو شورای شهر شفت با بیان اینکه جمعیت سال گذشته شهرستان بیش از ۸ هزار نفر و جمعیت سال جاری از ۱۰ هزار نفر عبور کرده است، تصریح کرد: شهر شفت آبرو و پیشانی شهرستان و استان است.

وی با اشاره به این مطلب که از سال ۹۶ تا سال ۱۴۰۰ بیشتر کارهای عمرانی در شهرستان ، در بخش بستر سازی شهری بوده ، افزود: در بحث پروژه های مشترک شورا و شهرداری از سال ۱۳۹۶ تا سال ۱۴۰۰ ، در شهر شفت ۵۰۰ متر لوله گذاری بتنی و در سه سال اخیر ۶۷۵ متر ، پروژه لوله گذاری بتنی انجام شده است.

میر شکاری در ادامه عنوان کرد: در بخش لوله گذاری کارو گت در دوره شورای پنجم ۳۲۰ متر و در سه سال اخیر ۴ هزار و ۴۰۵ متر لوله گذاری انجام شده است.

وی تاکید کرد؛هم چنین در دوره پنجم شورا ۲۱۰ متر بلوار سازی ، و در سه سال اخیر ۱ هزار و ۹۹۰ متر لوله گذاری انجام شد و ۴۴ عدد نصب تیر چراغ برق در دوره پنجم و نصب ۱۱۲ عدد تیر چراغ
برق را در شهر شفت داشته ایم.

شکاری افزود: نصب تابلوی ورودی شهر ، رنگ آمیزی ، طرح مطالعاتی برای کوچه خوش سیرت خرید لوازم برای تجهیز پارک، خرید بیل مکانیکی و خرید ماشین زباله و اجرای پروژه آب‌های سطحی کوچه خوش سیرت از جمله اقدامات انجام شده این دوره شورای شهر با همکاری شهرداری وشهردار و تعامل با مردم شهر شفت به شمار می آید.

عضو شورای شهر شفت هم چنین گفت: پروژه لوله گذاری کوچه خوش سیرت و ایجاد پیاده راه فرهنگی روی زهکش خیابان مطهری از جمله پروژه های جدید و مهم شهر ما خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شهر شفت روزانه ۱۲ تن زباله دارد که جمع آوری این حجم زباله ، ۳۰۰ میلیون تومان هزینه در بر دارد.

میر شکاری در ادامه تصریح کرد: شهروندان ولی نعمت ما هستند و انتقادات به جای آن ها در پیشبرد و توسعه شهری به ما کمک خواهد کرد.

وی در خاتمه با اشاره به معضل سد معبر در شهر شفت خاطر نشان کرد: برای کمک به ارتزاق دستفروشان در شهر شفت یک فضای خوبی تعبیه خواهد شد تا علاوه بر آزاد سازی معابر ما شاهد امرار معاش این قشر نیز باشیم.

/در این نشست خبری از توسط شهردار و اعضای شورای شهر شفت از مهندس یحیی زاده شهردار اسبق شهرستان شفت که از آزادگان دوران دفاع مقدس و ورزشکار  هستند و همچنین از تعدادی از خبرنگاران تقدیر به عمل امد.

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری