رمرودی گفت:استان گیلان ، استان کشاورزی است که نقش بیمه کشاورزی در بیمه گری و پرداخت خسارت محصولات کشاورزی از اولویت های ما می باشد که تعامل و همسویی همه نهادهای مربوطه در تحقق این رویکرد برای جبران خسارت به مردم بسیار تاثیر گذار خواهد بود .

صفیر گیلان؛مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان در مراسم معارفه خود گفت :استان گیلان ، استان کشاورزی است که نقش بیمه کشاورزی در بیمه گری و پرداخت خسارت محصولات کشاورزی از اولویت های ما می باشد و تعامل و همسویی همه نهادهای مربوطه در تحقق این رویکرد برای جبران خسارت به مردم بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

مهندس موسی رمرودی حضور در استان گیلان را فرصت خدمت عنوان کرد و گفت : دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته ایم و در طلیعه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی این ایام را جشن می گیریم و بنده این ایام را به ملت ایران تبریک عرض می نمایم .

وی با بیان اینکه بانک کشاورزی خدمت رسان در بخش کشاورزی است ، افزود : بانک کشاورزی به عنوان تنها بانکی است که تامین منابع مالی خرد و کلان بخش کشاورزی را انجام می دهد و با تعداد زیادی از مشتریان بخش کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی سروکار دارد .
وی افزود : در ابتدای سال با توجه به رسالت های این بانک ، اهداف و برنامه هایی متناسب با سیاست های دولت تدوین و از سوی هیات مدیره بانک به ما ابلاغ می گردد که با همکاری پرسنل و مدیران شعب همه اهداف تدوین شده تحقق خواهد یافت .

رمرودی با بیان اینکه تعامل با دستگاه‌های ذی ربط ، استانداری ، و جهاد کشاورزی باید توسط روسای شعب به درستی صورت گیرد ، افزود : استان گیلان ، استان کشاورزی است که نقش بیمه کشاورزی در بیمه گری و پرداخت خسارت محصولات کشاورزی از اولویت های ما می باشد که تعامل و همسویی همه نهادهای مربوطه در تحقق این رویکرد برای جبران خسارت به مردم بسیار تاثیر گذار خواهد بود .

وی تجهیز منابع ، افزایش سهم از بازار ، تامین مالی بخش کشاورزی ، وصول مطالبات و حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان را از اولویت های کاری این بانک در گیلان اعلام کرد و گفت : اولویت ها و برنامه ها با همسویی و تعامل دیگر مسوولان با بانک کشاورزی و تلاش هدفمند مدیران شعب در سراسر استان میسر می گردد که بتوانیم بانک کشاورزی گیلان را به شاخص های بالاتر برسانیم و رضایت مشتریان و بخش کشاورزی را بدست آوریم .

***گفتنی است؛ جلسه تودیع و معارفه مدیران ستادی بانک کشاورزی گیلان که با حضور جناب  مهندس وهب متقی نیا ریاست محترم هیات مدیره بانک کشاورزی ایران ، روسای شعب استان ، کارشناس مسئولین مدیریت و جمعی از مدیران سیستم بانکی برگزارشد ، جناب آقای “مهندس موسی رمرودی ” به عنوان مدیر جدید شعب بانک کشاورزی گیلان معرفی و از تلاش های ۲ ساله جناب آقای مهندس رضا نوری در استان گیلان قدردانی شد .