مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی صمت گیلان گفت: خدمت رسانی و امید آفرینی، در صدر امور واحد روابط عمومی است.
در این همایش بزرگ، بر اساس ارزیابی و پایش عملکرد مدیران روابط عمومی های خانواده بزرگ صمت در سطح کشور؛ از مدیر روابط عمومی صمت گیلان بعنوان روابط عمومی برتر وزارت صمت با اهدا لوح تجلیل بعمل آمد.
محمد بداشتی پس از دریافت لوح تقدیر در حاشیه این همایش در گفت وگو با خبرنگاران گفت: کسب این توفیق در روابط عمومی ماحصل برنامه ریزی و تلاش یک تیم هماهنگ کارشناسی و حمایت و همسویی همه ارکان مدیریتی سازمان است.
مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ تعامل سازنده و همراهی هوشمندانه رسانه های استان در تبیین درست مسیر تولید و تجارت؛ عامل اصلی در اخذ رتبه برتر کشوری صمت گیلان در حوزه روابط عمومی دانست و افزود: درک صحیح فعالان رسانه از واقعیات زنجیره تولید، عرضه و مصرف بسیار در انجام آگاهی بخشی و شفاف سازی امور به آحاد مردم، اثر بخش است که شکر خدا این مهم در گیلان وجود دارد.
وی با قدردانی از زحمات و تلاشهای جمیع اصحاب اندیشمند رسانه استان، تصریح کرد: با توجه به دشواری های زنجیره تولید تا مصرف و فشار روانی ناشی از مولفه های اثر گذار معیشت مردم؛ ضمن مشارکت در تصمیم سازی و پاسخ به نیازها؛ خدمت رسانی و امید آفرینی، در صدر امور این واحد روابط عمومی هست و خواهد بود.
Friday, 30 May , 2025