صفیر گیلان/به نقل روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت،  محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در جلسه کارگروه هوشمند سازی با موضوع بررسی پاسخگویی به تماس های مردمی برقرار شده با سامانه ۱۳۷ پیرامون مشکلات محدوده شهرداری منطقه چهار رشت اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ باید برای مدیران شهرداری به عنوان […]

صفیر گیلان/به نقل روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت،  محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در جلسه کارگروه هوشمند سازی با موضوع بررسی پاسخگویی به تماس های مردمی برقرار شده با سامانه ۱۳۷ پیرامون مشکلات محدوده شهرداری منطقه چهار رشت اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ باید برای مدیران شهرداری به عنوان مرجع رسمی انتقال دهنده مشکلات مردم  در اولویت باشد

وی با بیان اینکه مشاهدات عینی از مشکلات سطح رشت نیز باید مورد توجه باشد افزود:چنانچه بابت مشکلی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری  تماس می گیرند و پس از آن اعلام می شود که پیرامون گزارش شهروند رفع مشکل شده ، باید حتما مدیر مربوطه از آن بازدید کند تا صحت و سقم مطلب را ببیند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه سامانه ۱۳۷ همراه و یاریگر دیگر واحدهای شهرداری است تصریح کرد: مدیران شهرداری رشت نباید سامانه ۱۳۷ را در مقابل خود ببینند و نیت همه ما رفع مشکلات شهر و شهروندان است.

کارگرنیا با اشاره به پالایش نیروهای شهرداری رشت افزود: حدود سه هزار و هشتصد نفر نیرو در بخشهای مختلف شهرداری بصورت رسمی – قراردادی- پیمانی و شرکتی مشغول فعالیت هستند اما عملا می بینیم که در نواحی شهرداری به شدت با موضوع کمبود نیرو مواجه هستیم و شهردار رشت باید نسبت به پالایش نیروها و استفاده بهینه از ظرفیت نیروی انسانی خصوصا در نواحی شهرداری اقدام نماید