به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن؛فرامرز مرجانی به اتفاق رییس شرکت فرآورده های نفتی. فرمانده انتظامی و رییس پلیس راهور شهرستان از جایگاه های سوخت شهرستان بازدید و  در جمع مسافران ،گردشگران و شهروندان توصیه های لازم را ارائه نمود. بر اساس این  گزارش  و گفتمان فرماندار ؛شهرستان فومن با مشکل کمبود سوخت مواجه […]

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن؛فرامرز مرجانی به اتفاق رییس شرکت فرآورده های نفتی. فرمانده انتظامی و رییس پلیس راهور شهرستان از جایگاه های سوخت شهرستان بازدید و  در جمع مسافران ،گردشگران و شهروندان توصیه های لازم را ارائه نمود.
بر اساس این  گزارش  و گفتمان فرماندار ؛شهرستان فومن با مشکل کمبود سوخت مواجه نیست و سوخت به اندازه کافی در جایگاه ها موجود است و تنها مشکل، حجم زیاد خودروهاست که برای سوخت گیری مجبور هستند زمان زیادی را در صف سوخت گیری صرف کنند.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن طی ۲۴ ساعت گذشته صف طولانی خودروهای پلاک غیر شهرستانی و استانی که نشانه حضور مسافران از سراسر کشور به شهرستان فومن است باعث شده تا تردد خودروهای شهروندان  فومنی به چالش کشیده و ترافیک را ایجاد کند.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری