صفیر گیلان/بر اساس این گزارش با پایش دقیق و رصد هوشمند مصرف برق ادارات، برق ۱۹ اداره و سازمان در استان که الگوی صحیح مصرف برق را رعایت نکردند، قطع شد و تا اکنون بیش از ۲۰۰ اداره اخطار قطع برق دریافت کردند

به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان نیروهای عملیاتی اینشرکت برق ادارات ودستگاه های دولتی پر مصرف را پس از صدور اخطار و در پی بی‌توجهی به مقوله مدیریت مصرف انرژی قطع کردند.

بر اساس این گزارش با پایش دقیق و رصد هوشمند مصرف برق ادارات، برق ۱۹ اداره و سازمان در استان که الگوی صحیح مصرف برق را رعایت نکردند، قطع شد و تا اکنون بیش از ۲۰۰ اداره اخطار قطع برق دریافت کردند.

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در راستای رسالت ذاتی خود با هدف حفظ پایداری شبکه و تامین آسایش هم استانی ها و مشترکین گرامی، بر اجرای دقیق مصوبه هیات وزیران در خصوص کاهش مصرف برق توسط ادارات و دستگاه های اجرایی به صورت جدی و مستمر با استفاده از کنتورهای هوشمند و اکیپ های متعدد ارزیاب میدانی نظارت دارد.

این شرکت، ضمن قدردانی از غالب مشترکان اداری که اقدام به کاهش مصرف برق کرده اند به مشترکان اداری استان گیلان که نسبت به مصوبه هیات دولت بی اعتنا هستند یادآوری می کند در صورت تکرار این بی توجهی، اسامی این دسته از ادارات جهت آگاهی عموم شهروندان منتشر خواهد شد.

گفتنی است بر پایه دستورالعمل ابلاغی از سوی شرکت مادر تخصصی توانیر،ادارات باید در ساعت‌های اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری ۶۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند.