صفیر گیلان/اولین دوره مسابقات لیگ فوتبال ساحلی بانوان (جام شهدای خدمت) با حضور ۴ تیم یادگار سنگر، آرنا لاهیجان، کادوس گیلان و مهرعظام رشت به مدت دو روز در تاریخ ۲۲ و ۲۳ خرداد در مجموعه ورزش های ساحلی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی برگزار شد

صفیر گیلان/، تیم یادگار سنگر در اولین دوره مسابقات لیگ فوتبال ساحلی بانوان گیلان (جام شهدای خدمت) که در منطقه آزاد انزلی برگزار شد، به مقام قهرمانی دست یافت.

اولین دوره مسابقات لیگ فوتبال ساحلی بانوان (جام شهدای خدمت) با حضور ۴ تیم یادگار سنگر، آرنا لاهیجان، کادوس گیلان و مهرعظام رشت به مدت دو روز در تاریخ ۲۲ و ۲۳ خرداد در مجموعه ورزش های ساحلی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی برگزار شد که در این مسابقات تیم یادگار سنگر با شکست حریف خود به مقام قهرمانی دست یافت و پس از آن تیم های آرنا لاهیجان، کادوس گیلان و مهرعظام رشت به ترتیب به مقام دوم تا چهارم دست یافتند.

در روز اول این مسابقات تیم فوتبال یادگار سنگر توانسته بود با نتیجه ۱۴ بر ۰ از سد مهرعظام رشت بگذرد و تیم آرنا لاهیجان نیز با نتیجه ۶ بر ۲ کادوس گیلان را شکست دهد.

در روز دوم این مسابقات دو تیم کادوس گیلان و مهرعظام رشت در دیدار رده بندی به مصاف هم رفتند که تیم کادوس گیلان توانست با نتیجه ۸ بر ۱ مهرعظام رشت را شکست دهد و به مقام سوم این مسابقات دست یابد.

در دیدار پایانی نیز دو تیم یادگار سنگر و آرنا لاهیجان به مصاف هم رفتند که تیم یادگار سنگر با نتیجه ۳ بر ۱ آرنا لاهیجان را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت