صفیر گیلان،این جلسه مقرر گردید پس از ثبت نام متقاضیان و تکمیل بررسی های قانونی، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برای زمین های تایید شده که در محوطه خانه های روستایی قرار دارند، مجوز گلخانه های زیر ۳۰۰ متر صادر خواهد کرد.

به گزارش صفیرگیلان فومن در روز شنبه مورخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱، جلسه کارگروه اشتغال شهرستان به ریاست شاهین علیزاده معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان فومن برگزار شد.

در این جلسه که به‌ موضوع اشتغال در حوزه کشاورزی اختصاص داشت، علیزاده با اشاره به اهمیت این بحث و وجود ظرفیت فراوان در شهرستان جهت توسعه اشتغال کشاورزی، اظهار کرد: با اهتمام مسئولین و برنامه ریزی درست، می توان از اراضی مناسب در شهرستان استفاده بهینه کرد و مجوز مشاغل از جمله گلخانه در محوطه خانه روستایی صادر نمود..

علیزاده شناسایی هرچه بیشتر افراد مایل به فعالیت، تسهیل در صدور مجوزهای قانونی و به کارگیری ظرفیت های قانونی جهت افزایش سطح زیر کشت به منظور ارتقای درآمد خانوارهای روستایی و افزایش اشتغال در روستاها را مورد توجه قرار داد.

لازم به ذکر است به موجب این جلسه مقرر گردید پس از ثبت نام متقاضیان و تکمیل بررسی های قانونی، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برای زمین های تایید شده که در محوطه خانه های روستایی قرار دارند، مجوز گلخانه های زیر ۳۰۰ متر صادر خواهد کرد.