دکتر عاطف را در جلسه افتتاحیه ممیزی داخلی که روز شنبه ۱۴۰۳/۱۱/۰۶ در سالن جلسات اداره کل برگزار شد ، رشد و پیشرفت هر سازمان را مستلزم اجرای درست بازنگری فرآیندها دانست
مدیرکل بیمه سلامت یاد آور شد کلیه همکاران در تمامی ادارات ، همکاری ویژه با گروه ممیزی داشته باشند زیرا هدف یافتن نقاط قابل بهبود موجود در سیستم و تلاش در جهت رفع آنها می باشد تا بدینوسیله زمینه برای افزایش رضایتمندی ارباب رجوع و ذینفعان مهیا شده و مقدمات توانمندسازی بیمه شدگان فراهم گردد.
در ادامه دکتر ابومحبوب مسئول سیستم مدیریت کیفیت با تشریح برنامه ها برای حاضران گفت : در این ممیزی ، الزامات سیستم مدیریت کیفیت، کلیه فرآیندهای استاندارد شده، روش های اجرایی، اهداف خرد، ریسکها ، پایش فرآیند، سنجه ها و اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه مورد ارزیابی قرار می گیرد و امیدواریم با اجرای درست ممیزی بتوانیم خدمات مطلوبی ارائه نماییم که در نهایت بیمه شدگان ما بتوانند خدمت درست و باکیفیت در کمترین زمان ممکن دریافت نمایند و رضایتمندی مردم برای ما بسیار مهم می باشد
Thursday, 30 January , 2025