مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان صبح امروز دوشنبه با حضور در مرکز سامد استانداری گیلان از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) به درخواستهای ایثارگران پاسخ داد.
به گزارش صفیر گیلان به نقل از ایثار گیلان، محمدرضا داوطلب صبح امروز دوشنبه در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) گیلان حاضر شد و باحضور بهرامیان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان، زارعی شریف معاون ارتباطات مردمی (سامد) و ایلچی مسئول مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید استان به صورت برخط به درخواست های ایثارگران پاسخ داد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در طول این برنامه بهصورت تماس تلفنی با جامعه ایثارگری به گفتگو پرداخت و مسائل و مشکلات آنان را پیگیری کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه راحتی دسترسی مردم به مسئولین علاوه براینکه نزدیکی ملت و دولت می شود، موجب تسریع و تسهیل در روند ارائه خدمات خواهد شد گفت: همه ما باید درک شرایط مراجعین و ضرورت رفع مشکلات آنان را الویت اول خود قرار دهیم.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و رئیس جمهور در کاهش مسائل و دغدغه های مردم گفت: حضور مدیران این سازمان در میزهای خدمت، ملاقات های عمومی هفتگی و دیدارهای خصوصی گواهی بر تلاش این مجموعه در راستای پیشبرد اهداف انقلاب است.
داوطلب در ادامه از تلاش های مجموعه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت در استان تقدیر نمود و تصریح کرد: خدمتگزارانِ در سامانه سامد همواره با پاسخگویی به تمامی افراد طرح تکریم ارباب رجوع را به شکلی زیبا دنبال و همه کارکنان دولت را در ارایه خدمات بهتر یاری می کنند.
گفتنی است در جریان این برنامه ۶ تماس تلفنی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برقرار و بیش از ۱۵ درخواست بررسی گردید و دستورات لازم جهت رفع مسائل مطروحه صادر شد.
انتهای پیام
https://safiregilan.ir/?p=70927
Sunday, 24 November , 2024