اختصاصی/ صفیر گیلان ؛مرجانی از مراجع حضور تعداد زیادی از دامداران به دفتر فرماندار خبر داد و گفت ؛ نگذاریم دامدار مشکلات خود را با اعتراض به گوش مسئولان برسانند بلکه خود مدیران ورود کنند زیرا  ما با خلخال  سر مرتع جنگ نداریم و باید این مشکلات متوقف شود

اختصاصی/صفیر گیلان ؛ فرامز مرجانی فرماندار فومن در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور  دکتر معصومی نماینده جدید شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهادت آیت الله رییسی گفت: مردم فومن برای گرامیداشت شهید جمهور سنگ تمام گذاشتند .
وی افزود ؛ مردم صادقانه برای خادم صادق خود مراسمات باشکوهی را برگزار کردند که نشان داد بعد از دولت رجایی ،دولت رئیسی دولت مردمی و خدمت گذار بود.

مرجانی با بیان اینکه ما امروز قطب معادلات سیاسی جهان هستیم گفت:این حاصل تلاش مدیران انقلابی و خادمان مردمی بوده است که با نثار خون خود ماندگاری انقلاب را در جهان رقم زدند.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه مدیران ادارات باید در امر خدمت عملاً ورود کنند و کار و خدمت فقط در حد حرف نباشد چیزی که امروز کمی شاهد هستیم.

مرجانی به موضوع ارتباط مخابراتی مردم شهرک ماسوله اشاره و افزود؛موضوع ارتباطات مردم و گردشگران در این منطقه آزار دهنده و دردسر ساز است.

فرماندار فومن در خصوص این اختلال گفت :به علت قطع فیبر نوری شرکت زیر ساخت در منطقه ماسوله مردم با  قطع یا با اختلال مواجه شده اند.

وی با بیان اینکه رفع مشکل فیبر ابن منطقه باید توسط مخابرات و اداره کل فن آوری و اطلاعات  که از طرف ما مطرح شده  اجرای طرح جدید فیبر نوری در سریعترین زمان مرتفع شود.
وی تصریح کرد؛ ما انتخابات بزرگ را پیش رو داریم و باید این شهرک با کل جهان به جهت حضور مسافران و گردشگران ارتباط آسانی را داشته باشد نه اینکه در ماسوله باشد و نتواند ارتباط تلفنی برقرار کند.

فرماندار فومن به مشکلات مرتع دامداران منطقه نیز اشاره و افزود؛امروز دامداران فومن با دامداران خلخال در بحث مراتع مشترک دچار مشکلاتی هستند و حتی جریمه هایی نیز داشتند.
مرجانی با بیان اینکه امروز دامداران فومن احساس بی پناهی می کنند و کسی پشت آنها نیست و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هیچ توجهی ندارد در حالی که دامداران خلخال هم از حمایت دستگاه قضایی و هم منابع طبیعی برخوردارند.

وی تصریح کرد؛ امروز منابع طبیعی و آبخیزداری به تعهدات خود عمل نکرده و در فضای دیگری است و این امر باعث شده تا دامداران ما جریمه و بازداشت شوند.

مرجانی از مراجع حضور تعداد زیادی از دامداران به دفتر فرماندار خبر داد و گفت ؛ نگذاریم دامدار مشکلات خود را با اعتراض به گوش مسئولان برسانند بلکه خود مدیران ورود کنند زیرا  ما با خلخال  سر مرتع جنگ نداریم و باید این مشکلات متوقف شود.

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری