صفیر گیلان/مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر طی مصاحبه با شبکه استانی باران ضمن تشریح برنامه های صنعت برق برای گذر از پیک تابستان بر لزوم مشارکت مردمی در “پویش با انرژی” بعنوان یکی از بزرگترین طرح های آگاه سازی مدیریت مصرف در تاریخ صنعت برق کشور تاکید کرد

از این رو توصیه می‌شود در ساعات اوج بار مشترکان خانگی حتی المقدور از وسایل برقی پرمصرف نظیر اتو، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و یا ظرفشویی استفاده نکنند.
وی خاطرنشان کرد: طرح های وزارت نیرو و شرکت توانیر برای گذر از پیک مشوق محور هستند و امسال با اجرای همزمان طرح‌های پاداش صرفه جویی و پویش با انرژی که در آن جوایز بسیار جذابی برای مشترکان خانگی در نظر گرفته شده است، هدف گذاری ١۵ درصدی کاهش مصرف برق محقق خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه در قالب این پویش ضمن تشویق مردم به استفاده درست از انرژی برق، راه‌اندازی سایت و اپلیکیشنی با همین نام نیز راهکارهای مصرف درست برق را به مردم آموزش می‌دهد.
رجبی با ذکر این نکته که مشترکان می‌توانند از طریق وب اپلیکیشن Ba-energy.ir در جریان این پویش قرار بگیرند، تصریح کرد: در کنار جوایز گسترده‌ای که برای تقدیر از فعالان این پویش در نظر گرفته شده، محتواهای متنوعی برای آموزش راهکارهای مصرف بهینه برق  در وب اپلیکیشن با انرژی قرار گرفته است.
وی با اشاره به طرح‌های تشویقی صرفه جویی در مصرف برق، از اختصاص قبض برق رایگان به مشترکانی که مصرف برقشان را کاهش می دهند، خبر داد و خاطرنشان ساخت: مشترکان متناسب با میزان کاهش انرژی، امتیاز دریافت می‌کنند و با شرکت در قرعه‌کشی از جوایز ارزنده ای مانند خودرو، لوازم خانگی و کالای دیجیتال بهره مند می شوند