رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات روش دیگر نذر را طرح “نذر کاشی” عنوان کرد و با اعلام اینکه استان گیلان رتبه دوم کشور در این طرح را دارد گفت: مردم می توانند با ورود به سایت عتبات در قسمت نذر کاشی، با پرداخت فقط ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر کاشی مشارکت نمایند

صفیر گیلان/مجید دوهندو  با بیان اینکه معمار ستاد بازسازی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است گفت: در بخش توسعه و بازسازی حرم های مطهر حضرات معصومین (ع)، این حرم ها باید باشکوه باقی بمانند و همانطور که از  گذشتگان تحویل ما دادند، ما هم به نسل آینده تحویل دهیم.

دوهندو گفت: استان گیلان معین بازسازی حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در سامرا است؛ ماموریت داریم این حرم ها را توسعه دهیم برای خدمات دهی به مردم این حرم ساخته و مجهز شود.
وی با بیان اینکه برخی می گویند شما این پول ها را می برید در عراق خرج می کنید ابراز کرد: یک ریال از پول نذورات را در عراق خرج نمی کنیم و در همین کشور وسایل خریداری می شود و بعد به کشور عراق فرستاده می شود، این امر باعث اشتغال جوانان ایرانی می شود، که بزرگ ترین خدمت مردم به مردم است.

دوهندو راه های جمع آوری نذورات را تشریح نمود و گفت: یکی از ساده ترین روشها از طریق وبسایت ستاد می باشد
رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات روش دیگر نذر را طرح “نذر کاشی” عنوان کرد و با اعلام اینکه استان گیلان رتبه دوم کشور در این طرح را دارد گفت: مردم می توانند با ورود به سایت عتبات در قسمت نذر کاشی، با پرداخت فقط ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر کاشی مشارکت نمایند.
وی وقف را راه دیگر جمع آوری نذورات مردم برشمرد و تصریح کرد: در لاهیجان ۲ هزار متر زمین کشاورزی وقف سیدالشهدا(ع) کردند، که همه مراحل کشاورزی آن را مردم بصورت رایگان انجام می دهند.