همزمان با پنجمین روز از هفته دولت ۶ طرح عام المنفعه بهداشتی، خدماتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان صومعه سرا به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صفیر  گیلان از  صومعه سرا این طرح ها با حضور سید جلال سید محمدی فرماندار این شهرستان،مهندس توفیقی معاون عمرانی فرمانداری وتعدادی از مسئولان ومردم روستاهای اباتر ،مناره بازار،خشکرودبار و نوکاشت مورد بهره برداری قرار گرفت.

امروز سه پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان صومعه سرا بصورت همزمان در روستای خشکرودبار که شامل روکش آسفالت محور ضیابر به شاندرمن ، روکش آسفالت روستای بیجارکن و محور طاهرگوراب به ماسال در محدوده روستای محمودکیان با اعتبار ۵ میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

همچنین امروز دوطرح مخابراتی در روستاهای اباتر و مناره بازار با اعتبار
۴میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان و خانه بهداشت روستای نوکاشت با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های پنجمین روز هفته دولت در صومعه سرا بود که با حضور مسئولان ومردم به بهره برداری رسید.

برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره فرماندار صومعه سرا با مردم روستای کلنگستان بخش طاهرگوراب از جمله مهم ترین برنامه های سید جلال سید محمدی در پنجمین روز از هفته دولت بود.

در این دیدار که جمعی از مردم، اعضای شورای اسلامی ودهیار روستای کلنگستان حضور داشتند ابتدا منصور احدی عضو شورای اسلامی این روستا طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دولت و‌خیرمقدم حضور مسئولان، روکش آسفالت راه اصلی و کوچه ها، تعویض ترانس برق واحداث پل در بالا محله،آسفالت خیابان آقاسیدحسین(ع)،رفع آلودگی و تقویت فشار آب شرب،رفع قطعی وپایداری شبکه تلفن ثابت، رفع موانع ومشکلات طرح هادی، نصب تابلوی شهیدان معظم خوخشت وجعفرپور مقابل دبستان شهید خوخشت ودهیاری روستای کلنگستان را به عنوان مهم ترین مطالبه مردم این روستاعنوان و خواستار رفع آن از سوی مسئولان شد‌.

فرماندار صومعه سرا در ادامه این دیدار با اعلام اینکه این نشست دومین حضور خود طی یک ماه گذشته در روستای کلنگستان است تاکید کرد:از همه ظرفیت شهرستان و بخش در جهت پاسخ به مطالبات مردم عزیز این روستا استفاده و در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکلات رسیدگی می شود.

سید جلال سید محمدی روسای دستگاهای مخابرات، آب و فاضلاب، راهداری، بنیاد مسکن و شرکت برق را مکلف کرد تا در اسرع وقت با حضور میدانی خود مشکلات شبکه مخابرات، برق، آب شرب، طرح هادی و راه این روستا را رسیدگی وگزارش اقدامات صورت گرفته را به شهرستان اعلام نمایند.