به گزارش صفیر گیلان؛دکتر یوسف زاده چابک – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار با مدیران بیمارستان های استان ضمن تبریک سال نو، گفت: با توجه به ایام نوروز و حضور تعداد زیادی از مسافران در استان، تمامی مدیران مراکز درمانی اولویت خود را خدمت رسانی به مردم و مسافران قرار دهند. دکتر یوسف […]
دکتر یوسف زاده چابک با بیان این که سال ٩٧ سال اجرایی شدن برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سطح جامعه برای ارتقای همه جانبه سلامت است، تصریح کرد: مدیران بیمارستان های گیلان باید با همگرایی بیشتر و طبق هدف گذاری های لازم، در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در استان حرکت کنند .
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تقدیر از تلاش یکساله مدیران مراکز درمانی در گیلان، خواستار بهبود ارایه خدمات در مراکز و تمرکز گرایی فعالیت ها به منظور افزایش درآمد و کاهش هزینه ها شد.
وی افزود: تمرکز گرایی در برنامه های کلان دانشگاه، با شناخت کامل فرایندها امکان پذیر است و برای استقرار آن نیازمند همراهی همه مدیران دانشگاه هستیم. در این زمینه، بحث تمرکز گرایی باید در اعم فعالیت های دانشگاه؛ مدیریت منابع انسانی، مدیریت خدمات پشتیبانی و مدیریت اداری مالی اجرایی شود تا کارهای دست و پا گیر و کلان در سطح ستاد برنامه ریزی شود و مدیران اجرایی با فرصت و چابکی بیشتری به اجرای دقیق فرایندها و نظارت بر خدمت رسانی، بپردازند.
وی، بهبود کیفیت بهداشت و درمان را مهمترین دغدغه مسوولان دانشگاه برشمرد و گفت: برای افزایش رضایتمندی مردم این دغدغه باید در سطح روسا، مدیران و کارکنان وجود داشته باشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر ارتقای خدمت رسانی و کاهش زمان انتظار خدمات به ویژه در ایام نوروز ، خاطرنشان کرد: حفظ، تامین و ارتقای سلامت مردم در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی گیلان است و همه کارکنان دانشگاه باید در راستای تحقق این ماموریت تلاش کنند.
Monday, 25 November , 2024