صفیر گیلان؛با حضور مسئولان پروژه احداث ساختمان زورخانه پوریای ولی شهرستان فومن با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در هفته دولت سال جاری افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن ؛در پنجمین روز از هفته دولت، با حضور فرماندار شهرستان فومن با حضور خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان و ورزشکاران باستانی کار فومنی  زورخانه پوریای ولی فومن افتتاح شد.

پروژه احداث ساختمان زورخانه پوریای ولی شهرستان فومن با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در هفته دولت سال جاری افتتاح و به بهره برداری رسید.

بهروزی فر در این مراسم با قدردانی از پیگیری های انجام شده در فرمانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان، احداث این مکان ورزشی را فرصت مغتنمی برای توسعه فعالیت های ورزشی در این رشته در شهرستان عنوان کرد و از پیگیری به منظور تجهیز و خرید اقلام مورد نیاز برای آغاز به کار ورزشکاران این رشته خبر داد.

پروژه تعمیق، بازسازی و سردهنه سازی آب بندان آلیان به مساحت ۸،۵ هکتار و با انجام ۷ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری از دیگر پروژه های هفته دولت شهرستان فومن بود که  با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن و خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
این پروژه با اعتبار ۳۱۶ میلیون تومان به بهره برداری رسید و به موجب آن، به ۸۳ هکتار از اراضی زراعی منطقه، آبرسانی خواهد شد.
محسنی با اشاره به اهمیت مدیریت جامع آب، به استفاده درست از استخرهای طبیعی پرداخت و تعمیق این آب بندان ها را اقدامی شایسته به منظور مدیریت بهینه منابع آبی دانست.

همچنین شامگاه شب گذشته پروژه اجرای آسفالت معابر روستای خسروآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان با اعتبار ۲۳۵ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی به بهره برداری رسید.
با حضور خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، این پروژه به طول حدود ۳ کیلومتر و مساحت ۱۱۲۵۰ متر مربع، در پنجمین روز از هفته دولت افتتاح شد.