صفیر گیلان؛صبح امروز دوشنبه مورخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره بهزیستی شهرستان فومن برگزار شد.

به گزارش صفیر گیلان از فومن، صبح امروزدوشنبه مورخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره بهزیستی شهرستان فومن برگزار شد.

در این مراسم که با حضور محتشم خواه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان و دکتر جعفری معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی گیلان همراه بود، از زحمات خانم پورحبیبی رئیس سابق این اداره قدردانی شد و خانم شاه نظری به عنوان رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان فومن معارفه گردید.

محتشم خواه ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت امام علی (ع) و روز مرد، ضمن قدردانی از زحمات رئیس سابق بهزیستی فومن و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید آن، شایستگی و مدیریت خانم پورحبیبی رئیس سابق این اداره را در اجرای موفق مسئولیت های متعدد و سنگین اداره بهزیستی مورد توجه قرار داد.

خانم پورحبیبی رئیس سابق اداره بهزیستی شهرستان فومن ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات خود در رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه هدف و اقشار نیازمند، از تمام افراد، اقشار و نهادهایی که در مدت مسئولیت وی، در کاهش آلام محرومین در شهرستان مشارکت
داشتند، قدردانی کرد.

وی با اشاره به اقدامات خود در اصلاح شیوه پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان این اداره، احداث و بهسازی مسکن محرومین و سایر خدمات انجام شده، برای رئیس جدید این اداره آرزوی توفیق کرد.

لازم به ذکر است خانم شاه نظری رئیس جدید این اداره، پیش از این، مسئولیت معاونت اداره بهزیستی شهرستان رشت را به عهده داشت.