صفیر گیلان؛سرهنگ «جعفری» گفت: پویش «سلام فرمانده» به شکل ویژه و خاص با حضور بیش از یک هزار دانش‌آموز پیش‌دبستانی و دبستانی، با نوا و اجرای «ابوذر روحی» در میدان شهرداری فومن اجرا می‌شود.‌

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن ؛سرهنگ محسن جعفری عصر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان ضمن ارج نهادن به جایگاه خبرنگاران، اظهار داشت: رسانه‌ها امروز می‌توانند با مطالبی که انعکاس می‌دهند تحولات بسیاری را در جامعه رقم بزنند.

وی با بیان اینکه در برابر جنگ نرم دشمن وظیفه رسانه‌های انقلابی خطیر است، تصریح کرد: در برابر خبر‌های زردی که رسانه‌های معاند بر علیه نظام، به فضای مجازی کشورمان تزریق می‌کنند بسیار باید دقیق بود و رسانه‌ها با انعکاس درست و انتقاد سازنده در برابر هجمه خبری دشمنان موفق خواهند بود.

پویش «سلام فرمانده» در فومن اجرایی می‌شود

جعفری خاطرنشان کرد: امروزه به واسطه مشکلات اقتصادی که مردم با آن درگیر هستند حال عمومی جامعه ما خوب نیست و مشکلاتی که از قبل مانده که باید با تدبیر مدیران شایسته و دولت خدمتگذار برطرف شود.

وی با بیان اینکه دولت در حال جراحی اقتصادی بزرگ است و این جراحی مستلزم رنج‌هایی نیز می‌باشد، تاکید کرد: با آزادسازی قیمت‌هایی که صورت گرفته فضای جامعه ملتهب شده که رسانه‌ها با نشر اخبار درست و واقعی و جلوگیری از خبر‌های کذب می‌توانند مردم را بسوی آرامش ببرند و همه باید دست در دست هم دهیم و اعتماد را به جامعه برگردانیم تا بتوانیم با موفقیت از این مشکلات عبور کنیم.

وی از برگزاری پویش «سلام فرمانده» در مرکز شهرستان فومن خبرداد و خاطرنشان کرد: سپاه فومن به دلیل نزدیک بودن سالروز رحلت عالم ربانی آیت الله بهجت فومنی که در متن شعر سلام فرمانده نام این عالم ربانی ذکر شده است، برنامه ریزی شده که پویش «سلام فرمانده» روز چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت) به شکل ویژه و خاص با حضور بیش از یک هزار دانش آموز پیش دبستانی و دبستانی، با نوا و اجرای «ابوذر روحی» در میدان شهرداری فومن اجرا شود؛ همچنین با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز پسر دبیرستانی پویش «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی فومن برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به تفاوت این پویش با شهر‌های دیگر تاکید کرد: تفاوت اجرای این پویش با شهر‌های دیگر این است که در شهر تاریخی ماسوله با لباس محلی این پویش را اجرا می‌کنند، همچنین اقشار مختلف مردم در هر لباس و جایگاهی که هستند مانند کشاورزان شالیزار و چایکار، کلوچه پز و … به اجرای این پویش خواهند پرداخت که پس از اتمام تصویربرداری و تدوین فیلم تکمیلی را برای استفاده در سطح ملی به صدا و سیمای مرکز گیلان تحویل خواهیم داد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن اضافه کرد: این حرکت فرهنگی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب در ابعاد گسترده همچنان ادامه دارد.

سرهنگ جعفری افزود: فرزندان دهه نودی ایران آینده سازان این کشور هستند و با برگزاری پویش «سلام فرمانده» عشق و ارادت قلبی خود به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نشان می‌دهند.

فرمانده سپاه فومن ادامه داد: توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان تهیه و توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در این هفته و همزمان با سیزدهمین سالگرد عروج ملکوتی آیت الله بهجت(ره) فومنی بین اقشار کم درآمد توزیع می‌شود.

 

سردارن شهید شهرستان فومن

//سردار شهید گداعلی‌ خوش‌ روش‌/سردار شهید خلیل‌ (حجت‌) نظری‌/«مجید مرآت حقی»/سردار شهید عسکر معصوم‌/سردار شهید‌ علی‌ فرجود شالگورابی‌/سردار شهید احمد رحمت زاده

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری