صفیر گیلان؛چهاردهم خرداد ، سالروز ارتحال یگانه مردی است که در سایه تدبیر و نگاه والایش،  ملت بزرگ ایران پس از  تحمل سالها خفت و ذلت ، برای رهایی از جور و ستم ،  به خیابانها آمده و با سر دادن شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی ، حیاتی دوباره به کالبد بی روح کشور بخشیدند.

به گزارش صفیر گیلان؛پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)
چهاردهم خرداد ، سالروز ارتحال یگانه مردی است که در سایه تدبیر و نگاه والایش،  ملت بزرگ ایران پس از  تحمل سالها خفت و ذلت ، برای رهایی از جور و ستم ،  به خیابانها آمده و با سر دادن شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی ، حیاتی دوباره به کالبد بی روح کشور بخشیدند.
امام خمینی (ره) با رهبریهای داهیانه ، انقلابی را محقق ساختند که تا ابد برای تمامی آزادیخواهان جهان ، به الگویی بی نظیر تبدیل شد و پس از سالها تلاش خستگی ناپذیر برای گسترش اسلام نبوی  ، در چهاردهم خرداد سال ۶۸ با قلبی آرام  به ندای حق لبیک گفت.
سی و سومین سالروز ارتحال بنیانگذار کبیرانقلاب حضرت امام خمینی (ره) را محضر تمامی عاشقان و دوستداران امام خمینی رضوان الله تعالی علیه ، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و یک بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر در دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی تجدید پیمان می کنیم و انشاا همواره رهروان راستین رهبر فقید و معظم انقلاب باشیم.
محمد حسین واثق کارگرنیا
رئیس شورای اسلامی شهر رشت
تاریخ:
۱۴۰۱/۰۳/۱۴
منبع:
نویسنده: