تاکید بر تکریم ، خدمت صادقانه به مردم و پاسخگوئی مناسب به مراجعین از محورهای اساسی سخنان مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در جلسه شورای اداری این مجموعه بود .
وی با بیان اینکه هرجند بخش وسیعی از خدمات سازمان به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام می پذیرد گفت : مراجعات مردمی به واحدها اجتناب ناپذیر بوده و رعایت خوشرویی و کرامت بخشیدن به انسانهایی که هر یک با دغدغه ای به سوی تامین اجتماعی می آیند باید سیره و الگوی رفتاری ما باشد .
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه درب های اتاق هیچ رئیس شعبه ای نباید به روی مراجعین بسته باشد افزود : اینکه در برخی ساعات روز به دلیل الزام شرکت در جلسات و برنامه های کاری بیرونی ، بنده ، معاونین استان یا روسای شعب در محل کار و اتاق خود حاضر نباشیم امری طبیعی است ولی در زمانی که هستیم ماندن ارباب رجوع در پشت درب و عدم امکان دیدار برای پیگیری و رسیدگی به مشکلات احتمالی معنا ندارد .
علی حسین نژاد با تاکید بر اینکه روسای شعب باید الگو و سرمشق سایر کارکنان در مسائل اخلاقی و رفتاری باشند اذعان داشت خداوند خدمت به خلق را از مهمترین اعمال برشمرده و مصادیق مستتر و نهفته در این کلمه بسیار وسیع و عمیق است .
وی همچنین افزود : مفاهیم و کلیدواژه های حساسی در این واژه وجود دارد بگونه ای که معتقدم حرف (( خ)) آن نشانه خلق نیکو و خوشرویی ، ((دال)) آن بیانگر دانایی و درک متقابل ، ((میم )) آن نشانه محبت و مردمداری و مسئولیت پذیری و ((ت)) آن تلاش و تعهد را ترسیم مینماید .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه این سازمان با نیمی از جمعیت کشور سروکار دارد افزود : صیانت از حقوق ، کرامت بخشیدن به منزلت انسانی و تولید آرامش خاطر و امنیت روانی تنها در سایه مهربانی و برخورد خوب و گشاده روئی و کلام صمیمانه حاصل گردیده و باید در جهت نیل به اهداف و آرمانهای سازمانی علاوه بر پاسخگوئی و مشاوره های تخصصی به مخاطبین ، رویکرد اقناعی در راستای تفهیم علت امکانپذیر نبودن برخی خواسته ها ، شکل گیری مشکلات و راهکارها داشته و در ترغیب جامعه هدف برای حرکت در مسیر انجام تکالیف قانونی گام برداریم .
شایان ذکر است تمامی معاونین ، روسای ادارات تخصصی و روسای شعب بیست و هشت گانه تامین اجتماعی گیلان در بخش بیمه ای در این جلسه حضور داشتند .
Sunday, 24 November , 2024