جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با ابراز گله مندی از زندگی «open»تر با فضای مجازی  که گذاشته شده گفت: در چنین فضای مجازی اپنی باز  دشمن فتنه گری می کند.

اختصاصی/صفیر گیلان؛سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرماندهی انتظامی گیلان در مراسم معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شفت امنیت را یک موضوع مجهول در طی ماههای گذشته قلمداد کرد و گفت: چون در طی این مدت مورد تهدید نبودیم فکر می کردیم امنیت  برای همه فراهم است ولی امروز امنیت از نان شب واجب تر است.

وی امنیت را با تعاریفی متعدد از ضروریترین نیاز جوامع بشری خواند و گفت: ما که در جوامع اسلامی پرچم دار عدالت هستیم  امنیت ما باید مثال زدنی باشد.

سرهنگ حسن پور امنیت کشور را مرهون خون شهدا دانست و گفت:  ما در عقبه و تاریخ مان  عزیزانی را داریم که قدم به قدم ما هستند و شهدای هشت سال دفاع مقدس در گیلان که هشت هزار شهید را شامل می شود نمونه از  این تاریخ برای امنیت است.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان شهدا را پرچم داران اسلام ناب محمدی خواند و گفت: ما در بحث امنیت هیچ معامله ای نمی کنیم .

 حسن پور گرد و خاک به پا شده  توسط معاندین را  محکوم و تصریح کرد؛ با این لباسی که به تن داریم  با امنیت شوخی نداریم وبعد از شمارش  اختشاشگران و معاندین برخورد جدی صورت می گیرد.

 وی حرکات کوچک دشمن معاند را  محکوم دانست و گفت: این حرکات کوچک هم اضافه و قابل گذشت نیست.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه امروز سهل انگاری ها حیاط را برای دشمن و جولان دشمنان محیا کرد گفت: امروز ۱۹ دستگاه در حوزه عفاف و حجاب تکلیف خود را انجام نمی دهند.

وی تاکید کرد؛دشمن پیاده نظامش را یک روزه پیاده نکرده بلکه مدتها در حال نقشه کشی است گفت: این موج عده ای را  که نقشه کش دشمن هستند به حاشیه  می برد حتی افرادی که سر پست هستند و یا در صف دشمن هستند.

سرهنگ حسن پور ضمن تقدیر ویژه از مردم فهیم گیلان و ایران گفت: مردم صف خود را از دشمنان و اغتشاشگران جدا کردند در حالی که دشمن می خواست پشت سر مردم حرکت کند.

وی ایران را در زمینه دفاعی بسیار غنی خواند و افزود: دشمن جرات حمله نظامی را ندارد  و به موضوعات اقتصادی،فرهنگی و سیاسی پرداخته چرا که ما در این موضوعات  جا برای شیطنت دشمن داریم.

سرهنگ حسن پور فضای مجازی  را محلی برای فراهم شدن زمینه های اغتشاش دانست و گفت: امنیت ضروری است و حرف اول ماست.

وی تاکید کرد اگر در جامعه امنیت نباشد تمام کارهای مردم معطل می شود تاکید کرد؛نیروی انتظامی  امنیت را خط قرمز خود می داند و با کسانی که به امنیت لطمه بزنند با شدت برخورد می کند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با ابراز گله مندی از زندگی «open»تر با فضای مجازی  که گذاشته شده گفت: در چنین فضای مجازی اپنی باز  دشمن فتنه گری می کند.

وی افزود: اگر چه دشمن فتنه گر با چشم کور  دارد عده ای را به بازی می گیرد ولی ما قانع نیستیم و دست و پای افرادی که سنگ بر علیه امنیت پرتاب می کنند را قطع خواهیم کرد.

 سرهنگ حسن پور با تاکید بر اینکه ما از صدر اسلام  تا کنون شاهد شیطنت دشمنان علیه اسلام بودیم گفت: این شیطنت های تکان دهنده حواس ما را جمع می کند که باید بیشتر دقت کنیم ،

 جانشین فرماندهی انتظامی گیلان خطاب به نیروهای انتظامی خاضر در این برنامه در شهرستان شفت و فرمانده انتظامی تاکید کرد؛ امنیت جامعه نگاه شماست و باید با تمام توان به امنیت مردم توجه کنید زیرا امنیت محصول خرد جمعی است.

در این مراسم سرهنگ مجید تقی زاده  به سمت فرمانده انتظامی شهرستان شفت معارفه و از سرهنگ شعبانی نیز تقدیر شد.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری