هاشمی خبر داد؛

روغن موتور “کیمیا اسپیدی” با قدرت و سرعت راهی بازار گیلان شد

  پرینت
روغن موتور “کیمیا اسپیدی” با قدرت و سرعت راهی بازار گیلان شد
شناسه خبر : 63475 | تاریخ انتشار : 27 مهر 1401 - 17:12 | 141 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

هاشمی شرکت نفت سپاهان را در حوزه خاورمیانه بزرگترین تولید کننده خواند و با انتقاد بر وضع سیاست گذاری کلان کشور در شرایط اقتصادی در بحث صادرات نفتی  و محدودیت ها اظهار داشت: مسئولان می توانستند کارشناسی بهتری در این حوزه انجام دهند،زیرا  با این کار روی صادرات تاثیر منفی و بازارهای جهانی را ما از دست خواهیم داد.

اختصاصی/صفیر گیلان ، آیین افتتاح شعبه شرکت کیمیا اسپیدی گیلان (شرکت عرضه کننده انحصاری محصولات روغن موتور اسپیدی) از پالایشگاه شرکت نفت سپاهان  در رشت برگزار شد.

در این مراسم،احمد هاشمی مدیر عامل شرکت کیمیا اسپیدی متعلق به شرکت نفت سپاهان در جمع اصحاب رسانه با بیان این مطلب که شرکت نفت سپاهان در سال ۱۳۷۱ زیر مجموعه شرکت پالایش اصفهان تاسیس شد و در سال ۷۹ به صورت مستقل به شرکت بازنشستگی واگذار شده، گفت: این شرکت از سال ۷۹ به بعد به عنوان بزرگترین تولید کننده روغن موتور خاورمیانه در سهامی عام  مشغول به کار است.

وی با اشاره به اینکه شرکت پخش روغن موتور اسپیدی از سال ۱۳۹۵  در راستای حمایت و توزیع شروع به کار کرده است، گفت: این شرکت پخش تا کنون ۲۱ شعبه در کل کشور راه اندازی کرده است و امروز بیست و یکمین شعبه آن در گیلان راه اندازی خواهد شد.

هاشمی با تاکید بر مزیت های استفاده از روغن موتور درصنعت و اقتصاد گیلان گفت: ظرفیت گیلان  از نظر جمعیتی با ۸۵۰ هزار خانوار زندگی که بالای ۴۰ درصد آن شهر نشین هستند و پیش بینی می کنیم که برای گیلان بازار ۱۰ هزار تنی برای روغن موتور  و فراورده های این شرکت داشته باشیم.

شرکت کیمیا اسپیدی با توسعه دانش محور

مدیر عامل شرکت کیمیا اسپیدی از دیگر مزایای استان گیلان را گردشگر پذیر بودن آن خواند و گفت: علاوه بر حمل و نقل گردشگری  و خودرویی ما همچنین ظرفیت دریایی گیلان را داریم.

هاشمی با تاکید بر اینکه استراتژی شرکت، راه اندازی شعبه های پخش و ارسال کالاهای با کیفیت به دست مردم است، افزود: متاسفانه امکان تقلب در حوزه چنین کالایی وجود دارد به همین منظور سعی داریم کالای با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مشتریان برسانیم و با راه اندازی شبکه های مویرگی از این تخلفات جلوگیری کنیم.

وی  با اشاره به اینکه بخاطر التهاب بازار برخی فعالین این حوزه سوءاستفاده هایی داشتند گفت: در برخی از استانها شاهد بودیم که توزیع محصولات به صورت عادلانه نبود  و با قیمت گرانتر به مردم داده و مردم متضرر می شدند که با تمهیدات و راه اندازی شعبه ها در استان ها باعث توزیع عادلانه خواهیم شد.

مدیر عامل شرکت کیمیا اسپیدی در ادامه زیرساخت های شرکت را بر اساس توسعه  دانش محور عنوان کرد و افزود: مدیریت ما به صورت هوشمند رصد می شود و سیاست شرکت نفت سپاهان کالا با قیمت و کیفیت مصوب و رساندن مستقیم دست مردم  است..

وی با انتقاد بر وضع سیاست گذاری کلان کشور در شرایط اقتصادی در بحث صادرات نفتی  و محدودیت ها اظهار داشت: مسئولان می توانستند کارشناسی بهتری در این حوزه انجام دهند،زیرا  با این کار روی صادرات تاثیر منفی و بازارهای جهانی را ما از دست خواهیم داد.

وی تاکید کرد؛ما با دست خود مشکلات را سر راه صادرات می گذاریم و نیاز است تا مسئولان حوزه تجارت در راستای تسهیل سازی تصمیم گیری کنند.

 شرکت نفت سپاهان  بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین تولیدکننده روغن پایه در خاورمیانه 

هاشمی شرکت نفت سپاهان را در حوزه خاورمیانه بزرگترین تولید کننده خواند و گفت:شرکت نفت سپاهان بازار خوبی دارد و اگر تنش ایجاد شود بازار را با سیاست های غلط تقدیم دیگران می کنیم که برگرداندن دوباره بازار کار سختی است.

وی از آمادگی شرکت برای تامین نیاز کشور خبر داد و گفت:بازار روغن موتور با ۴۵۰ هزار تن است که شرکت سپاهان ظرفیت تولید ۷۰۰ هزار تن را دارد.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری
برچسب ها
نوشته های مشابه
قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پشتوانه بزرگ سیاسی برای سیاستمداران ما در کل جهان است
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
توزیع ۲۷ هزار نهال توت بین نوغانداران فومنی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.