معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان از دستگیری قاتل ۲۷ ساله در رودسر خبر داد و گفت: پسر خانواده پس از قتل مادر، پدر و برادر و یکی از همسایگان را زخمی و حین فرار یک شهروند را نیز به قتل رساند.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان سرهنگ مجید رسول زاده اظهار کرد: با اعلام مرکز فروریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در منطقه رامدشت شهر رودسر، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ امام به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد پسری ۲۷ ساله با قتل مادر و مضروب کردن پدر، برادر و یکی از همسایگان به وسیله داس، قمه و چاقو از محل متواری شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه مصدومان توسط یگان‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند گفت: دستگیری قاتل بلافاصله در دستورکار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مجید رسول زاده فرساد افزود: متهم پس از متواری شدن در یکی از خیابان‌های شهر رودسر، یک شهروند ۴۹ ساله را نیز با آلات قتاله همراه خود به قتل رساند و از محل متواری شد.

وی به اقدام فوری پلیس شهرستان رودسر و شناسایی مخفیگاه متهم پس از یکساعت از وقوع قتل در یکی از روستا‌های شهرستان رودسر اشاره کرد و بیان داشت: قاتل پس از هجوم به سمت ماموران با شلیک مستقیم به پا مجروح، دستگیر و با تمهیدات امنیتی به بیمارستان منتقل شد.