مهاجم پیشین استقلال گفت: در دیدار سوپر جام عدالت اجرا نشد تا استقلال یک برد پر گل را کسب کند.

صفیر گیلان به نقل خبر ورزشی؛مهاجم پیشین استقلال گفت: در دیدار سوپر جام عدالت اجرا نشد تا استقلال یک برد پر گل را کسب کند.

عباس سرخاب درباره قهرمانی استقلال در سوپر جام باشگاه‌های کشور اظهار داشت: آبی پوشان در بازی مقابل نساجی عملکرد خوبی داشتند و مشخص بود به دنبال قهرمانی برای این جام هستند آنها تیم برتر میدان بودند و موقعیت‌های خیلی بیشتری نسبت به حریف داشتند و اگر موقعیت‌ها خود استفاده می‌کردند قطعاً نتیجه بازی ۳ بر صفر به سود استقلال می‌شد.

وی افزود: علیرضا حقیقی سنگربان تیم نساجی روز خیلی خوبی را پشت سر گذاشت و ستاره میدان بود. او چند موقعیت صد درصد گل را از مهاجمان استقلال گرفت تا نساجی شکست سنگینی را تجربه نکنند. در واقع عدالت فوتبالی در این دیدار اجرا نشد تا استقلال فقط با یک گل پیروز شود.

عباس سرخاب در ادامه خاطرنشان کرد: با اینکه استقلال بازی قابل قبول را پشت سر گذاشت ولی باز هم می‌تواند بهتر بازی کند و در بازی‌ها گل‌های بیشتری را به ثمر برساند. مهدی قائدی یکی از بهترین بازی‌های خودش را به نمایش گذاشت و اگر قائدی همیشه در اوج باشد استقلال روز خوبی خواهد داشت.

مهاجم اسبق آبی‌پوشان در پایان گفت : به نظر من استقلال در شرایط خیلی خوبی داشت و تعطیلات لیگ برتر در این مقطع به خاطر بازی‌های تیم ملی و جام جهانی به ضرر تیم ساپینتو تمام شد. با این حال استقلال باید در تعطیلات روی کارهای تاکتیکی بیشتر کار کند تا بعد از بازی‌های جام جهانی با اقتدار در لیگ برتر به میدان برود و نتایج لازم را کسب کند.