مدیرکل صنعت گیلان در حاشیه افتتاح اتاق اصناف شهرستان آستانه اشرفیه گفت: احداث ساختمان جدید اتاق اصناف؛ برگ زرینی در حوزه اقتصادی شهرستان آستانه می باشد.

به گزارش صفیرگیلان  به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری در مراسم افتتاح ساختمان جدیدالاحداث اتاق اصناف شهرستان آستانه عنوان نمود: از بانیان احداث این ساختمان کمال قدردانی را دارم و این اقدام شایسته، بیانگر همدلی و یکپارچگی اصناف متعهد و متدین شهرستان آستانه می باشد.

مدیرکل صمت استان گیلان نقش آفرینی اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب و سپس در پشتبانی از دفاع مقدس را فراموش نشدنی توصیف کرد و گفت: بی شک جایگاه اصناف برای همگان در کشور مشخص است و همواره باید شاًن و جایگاه اصناف و کسبه عزیز حفظ شود.

وی از فعالیت ۶ هزار واحد صنفی در شهرستان آستانه سخن گفت و افزود: در ساختار تشکیلاتی اتاق اصناف این شهرستان ۲۱ اتحادیه صنفی فعالیت می کنند که ساماندهی این حجم از تعدد واحدهای صنفی، نیازمند فضا و امکانات مناسبی جهت ارائه خدمات مطلوب می باشد که به فضل خداوند با تلاش و همت عالی رئیس اتاق اصناف و بازاریان متدین شهرستان این ساختمان بنا شده است.

دکتر پورحیدری؛ راهپیمایی عظیم روز ۱۳ آبان را نمونه ای از همگامی کسبه با مردم و نظام دانست و گفت: هرچند بیش از ۱۰۰ شبکه ماهواره ای معاند با تکیه بر دلارهای سعودی وصهیونستی تلاش کردند ولی مردم با ذکاوت و هوشیاری خود با حضور در این روز بزرگ، برنامه های دشمنان نظام را برباد دادند چون در تاریخ به وضوح ثابت شده آنها خیرخواه مردم خاورمیانه نیستند.