فکور با بیان این که مسکن مهر فومن مورد بی مهری قرار گرفت و آن طور که انتظار می رفت به سرانجام نرسید، افزود: مردم به ویژه مددجویان بهزیستی شهرستان علی رغم پرداخت مبالغی، متضرر شدند و این شایسته نیست با وجود گذشت سال ها، مشکل مسکن مهر فومن رفع نشود

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان از فومن ، جلسه شورای مسکن شهرستان به ریاست موسی فکور فرماندار فومن و با حضور رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان و معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

فکور با بیان این که مسکن مهر فومن مورد بی مهری قرار گرفت و آن طور که انتظار می رفت به سرانجام نرسید، افزود: مردم به ویژه مددجویان بهزیستی شهرستان علی رغم پرداخت مبالغی، متضرر شدند و این شایسته نیست با وجود گذشت سال ها، مشکل مسکن مهر فومن رفع نشود.

وی اظهار کرد: با وجود این که پیگیری هایی انجام شده و به مصوبات و نتایجی نیز رسیده ایم، بیان کرد: ضرورت دارد مسئولین با معاضدت و همکاری، زمینه رفع مشکل و اتمام این مساله ناخوشایند پایان نیافته را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان بیان کرد: انتظار داریم بانک مسکن استان در زمینه رفع این مشکل، با نگاه رفع مشکل مردم همچنان همکاری داشته باشد و مدیرکل راه و شهرسازی نیز از ظرفیت کشوری به این منظور استفاده کند.

مسکن مهر فومن فقط در حد یک آرزوی کوچک;با تمام سختگی پول جمع کردیم تا خانه دار شویم۱۳۹۴

یادداشتی از زلیخا صفری با عنوان ؛نام مهر را یدک می کشم،اما روی ستونهای بی مهری قرار گرفتم۱۳۹۵

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری