به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان استان گیلان ضمن اشاره به پروژه های این پویش اظهار کرد: خدمات پویش نذر خدمت شامل، ۳۰ بسته معیشتی، بیست بسته کیف و لوازم و تحریر، طرح نیابت دیدار با دو خانواده شهید و اهدای دو تخته پتو، سنجش مسائل بهداشتی منطقه و دارو […]

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان استان گیلان ضمن اشاره به پروژه های این پویش اظهار کرد: خدمات پویش نذر خدمت شامل، ۳۰ بسته معیشتی، بیست بسته کیف و لوازم و تحریر، طرح نیابت دیدار با دو خانواده شهید و اهدای دو تخته پتو، سنجش مسائل بهداشتی منطقه و دارو و تجهیزات توانبخشی رایگان به نیازمندان منطقه بوده است.
سیاش غلامی گفت: بی‌تردید رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان و کاستن از گرفتاری‌ها و مشکلات آنان تنها با همیاری و همدلی مسئولین و مردم استان مان و اجرای پویش های این چنینی محقق خواهد شد.

در ادامه بهزاد پرستش معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار کرد: در این طرح، ۴ پزشک متخصص، یک پزشک عمومی، یک تکنسین دارویی و دو دندانپزشک مشارکت داشتند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به ارزش ریالی این خدمات اضافه کرد: دارو یکصد میلیون تومان، تجهیزات توانبخشی شامل ویلچر و تخت پنجاه و پنج میلیون تومان، بسته های معیشتی به ارزش پانزده میلیون تومان، لوازم تحریر ده میلیون، پتو سه میلیون و خدمات پزشکی هفتاد میلیون تومان جمعا به ارزش ۲۵۳ میلیون تومان بوده است.

در انتها سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن تقدیر و قدردانی از مشارکت داوطلبان در اجرای پویش نذر خدمت اظهار کرد: بی‌تردید رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان و کاستن از گرفتاری‌ها و مشکلات آنان تنها با همیاری و همدلی مسئولین و مردم استانمان و اجرای پویش های این چنینی محقق خواهد شد.

شایان ذکر است: در برنامه مذکور با حضور مدیرعامل جمعیت استان، فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان و ریاست جمعیت رودسر و سایر مسئولین ضمن احترام به مقام شامخ شهدا با خانواده شهید جعفری دیدار نمودند.