استاندار گیلان اشاره ازخودگذشتگی و فداکاری جامعه پرستاری در بحران های مختلف، افزود: تلاش های پرستاران جان برکف در ایام کرونا هیچ وقت از اذهان پاک نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی ظهر امروز (چهارشنبه) همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت، از تلاش‌های صادقانه پرستاران که با شکیبایی و صبوری به بیماران خدمت می کنند، صمیمانه قدردانی کرد.

وی با تبریک ولادت حضرت زینب (س)، این بانوی بزرگ را اسوه صبر و بردباری در برابر مصائب سخت عنوان و نامگذاری روز پرستار به مناسبت سالروز ولادت این بانوی گرامی را به همین دلیل بیان کرد.

وی با اشاره ازخودگذشتگی و فداکاری جامعه پرستاری در بحران های مختلف، افزود: تلاش های پرستاران جان برکف در ایام کرونا هیچ وقت از اذهان پاک نمی شود.

استاندار گیلان اظهارکرد: گذشت و فداکاری با زندگی پرستاران عجین شده است.

دکتر عباسی با تاکید بر تکریم ویژه از پرستاران و کادر درمان، بیان کرد: بزرگداشت و تجلیل از پرستاران فقط نباید در یک روز خلاصه شود، همه ایام متعلق به پرستاران و جامعه پزشکی است.

دکتر عباسی با بیان اینکه حضرت زینب (س) اسوه صبر، استقامت و فداکاری بودند، گفت: حضرت زینب کبری (س) بعد از واقعه عاشورا، به نماد وقار، صبر، وفا و ایثار تبدیل شد و این فرهنگ باید در جامعه و بین پرستاران بسط داده شود.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری