استاندار گیلان با اشاره به اهتمام جدی دولت سیزدهم در حمایت از ایده های خلاقانه و دانش بنیان، گفت: دانش بنیان کردن فعالیت ها می تواند به میزان قابل توجهی در مدیریت هزینه و کیفیت‌افزایی تولیدات، موثر باشد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه آغاز به کار نمایشگاه خدمات کسب و کار با رویکرد دانش بنیان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف و برنامه های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، حمایت از بخش تولید به ویژه حوزه دانش بنیان است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و همه فعالان عرصه تولید، ارائه تسهیلات، رفع موانع تولید و حل مشکلات صنفی و بیمه ای شاغلان در این بخش را امری ضروری خواند و گفت: دانش بنیان کردن فعالیت ها می تواند به میزان قابل توجهی در مدیریت هزینه و کیفیت‌افزایی تولیدات، موثر باشد.

دکتر عباسی، برپایی نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و نمایش دستاوردهای استان را اقدامی اثر بخش در جهت معرفی ظرفیت های موجود خواند و افزود: امروز در نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان افرادی مبتکر و خلاق برای ارائه ایده ها و توانمندی های خود حاضر شدند که خود افتخاری برای استان محسوب می شوند.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: حمایت  از ایده های خلاقانه و دانش بنیان در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده، امری ضروریست و وهمه دستگاه های متولی باید در اجرای آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

نمایشگاه خدمات کسب و کار با رویکرد دانش بنیان از امروز (پنجشنبه) ۲۱ دی ماه به مدت سه روز از ساعت ۱۰ تا۲۰ در محل نمایشگاه بین المللی گیلان برای بازدید عموم مردم دایر است.