صفیر گیلان؛عباس نژاد با بیان اینکه بسیاری از خیابان ها در رشت فاقد فاضلاب هستند افزود  : تا زمانی که در یک مسیر فاضلاب اجرایی نشود ، شهرداری رشت بر اساس قوانین نمی تواند نسبت به اجرای آسفالت اقدام کند و مردم فهیم رشت با مشکلات فراوانی پیرامون وضعیت فاضلاب مواجه هستند .

به گزارش صفیر گیلان از رشت؛ مسعود عباس‌نژاد در هفتادمین جلسه  شورا با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری رشت در روزهای پایان سال در تلاش برای تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ هستند اظهار کرد: مشکلات آب و فاضلاب در رشت فراوان است و در حال حاضر در محدوده جانبازان آب فراوانی در حال هدر رفتن است.

وی با بیان اینکه بسیاری از خیابان ها در رشت فاقد فاضلاب هستند افزود  : تا زمانی که در یک مسیر فاضلاب اجرایی نشود ، شهرداری رشت بر اساس قوانین نمی تواند نسبت به اجرای آسفالت اقدام کند و مردم فهیم رشت با مشکلات فراوانی پیرامون وضعیت فاضلاب مواجه هستند .

عباس نژاد اظهار کرد؛از سه نماینده مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که بابت رفع این دغدغه ها در بودجه سال ۱۴۰۲ کشور  اعتبارات خوبی برای آب و فاضلاب گیلان و رشت در نظر بگیرند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه شهروندان رفع تمامی مشکلات را از شهرداری مطالبه می کنند بیان کرد: عملکرد دستگاه های خدمات رسان در حیطه اختیارات شورا نیست و عدم وجود مدیریت یکپارچه شهری بر حجم مشکلات می افزاید.

عباس نژاد با بیان اینکه موضوع تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان حمل  و نقل شهرداری رشت را مصوب کردیم افزود: هنوز گزارشی از این بابت به شورا اعلام نشده است و انتظار دارم این موضوع تسریع پیدا کند .

وی با اشاره به اینکه درباره احداث پارکینگ از محل کمیسیون ماده صد نیز بارها تذکر دادم و حتی ردیفی در سال گذشته به این مهم اختصاص پیدا کرده بود گفت: قرار بود از این ردیف،  درباره احداث پارکینگ های عمومی در سطح رشت نیز اقداماتی انجام شود اما متاسفانه تا کنون اقدام مشخصی مشاهده نشده است.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری