مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به جنگ رسانه‌ای و شناختی دشمن علیه نظام، بیان کرد: نقش هنرمندان  اهالی رسانه در تبیین جبهه حق علیه باطل بسیار مهم است.

اختصاصی/ صفیرگیلان؛حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر پنج شنبه در کارگاه آموزشی هنری و رسانه‌ای جشنواره حبیب، که با حضور اساتید ملی و استانی با موضوعات جهاد تبیین، نگارش فیلمنامه،خلاقیت سوژه یابی،و….برگزار شد اظهار کرد: آموزش باید محور همه کارها بویژه فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای قرار گیرد تا اثرگذار باشد.

وی با اشاره به نامگذاری جشنواره به نام “حبیب”، افزود: نامگذاری حبیب برای این جشنواره ماهیت چند وجهی دارد و خداوند اسم حبیب  آن مومن رسانه ای را بارها در سوره آل یاسین غیر مستقیم آورده است.

مهدوی همچنین دلیل دیگر نام گذاری جشنواره حبیب را اسم مستعار سردار حاج قاسم سلیمانی  آن مومن اهل رساته خواند و گفت؛ این سردار  به عنوان لشکر حق مقابل جبهه باطل قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به جنگ رسانه‌ای و شناختی دشمن علیه نظام، بیان کرد: نقش هنرمندان  اهالی رسانه در تبیین جبهه حق علیه باطل بسیار مهم است.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه روایتگری درست حقایق اصل مهم جهاد تبیین است، گفت: شما وارثان میرزا کوچک جنگلی  و شهدای املاکی و حق بین و…هستید پس تولیدات رسانه‌ای و هنری به سمت محوری کردن جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب سوق داده شود.

وی با بیان اینکه دشمن دنبال تضعیف ایران قوی است، افزود: دشمن از توانمندی‌ها، نقاط قوت و قدرت ایران اسلامی می‌هراسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف، بیان کرد: جشنواره حبیب به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازد.

مهدوی با بیان اینکه دشمن ریشه، هویت و باورهای دینی را هدف قرار داده است، اضافه کرد: دشمن با ابزار رسانه و هنر به شکل هنرمندانه و تیز هوشانه ای اغواگری و شبهه افکنی می‌کند.

وی با اشاره به اغتشاشات و حوادث اخیر در کشور، افزود: دشمن موفقیت خود در مقابله با نظام اسلامی را در نفاق، آشوب و تنش‌های خیابانی می‌داند.

حجت الاسلام مهدوی به حماسه جوانان ایرانی در دوران دفاع مقدس اشاره و افزود؛ امروز دشمن به زمین کاری ندارد بلکه دنبال بمباران باطن جان ما ایرانیان و مسلمانان هستند .

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر مردمی سازی تشکل های دینی  در غالب تبلیغ، بیان کرد: تولیدات رسانه‌ای و هنری جشنواره حبیب در مردمی سازی نهضت تبلیغ اسلام هنرمندانه  با علم تلاش کند.

وی با بیان اینکه مشکل دشمن امروز ایران قوی است افزود؛ امروز دشمن درصدد تخریب گسل قومیتی،شیعه و سنی و زیر پا گذاشتن ارزش‌ها به ویژه قوام نهاد خانواده است.

مهدوی تاکید کرد؛ امروز نشانه بی غیرتی فساد را در جامعه زیاد کرده پس با حال خوب هنر  خود را به تکلیف گرایی و انسانیت پیش ببرید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان تبلیغ نگهداری حیوان در داخل خانه یعنی جایگزینی به عنوان فرزند  و تعلق انسان به حیوان را تعلق زشت و بی جان خواند و گفت؛این هویت سوزی توسط دشمن باید با جهاد تبیین رسانه در سایه ساخت فیلم  در جامعه پاک شود.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری