سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراهی معاونت درمان دانشگاه از بیمارستان کوثر و همچنین یک پایگاه اورژانس جاده‌ای در شهر آستانه اشرفیه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ دکتر محمدتقی آشوبی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان به همراه دکتر عقیل قلی پور- معاون درمان دانشگاه از بیمارستان کوثر شهرستان آستانه اشرفیه بازدید کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در بخش‌های اورژانس و تریاژ، از نزدیک روند ارائه خدمات درمانی به مردم را مورد بررسی قرار داد.
وی همچنین در جریان حضور در بیمارستان کوثر، ضمن تبریک عید بزرگ مبعث به کادر درمان و تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها، بر ارائه خدمات مطلوب به بیماران تاکید کرد.
 دکتر آشوبی همچنین در ادامه حضور در بخش‌های بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه، بر بالین بیماران بستری در این بیمارستان نیز حضور یافت و ضمن عیادت از آن‌ها، روند ارائه خدمات درمانی به آن‌ها را مورد ارزیابی و پایش قرار داد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین به صورت سرزده از پایگاه اورژانس جاده‌ای شهید خوش‌سیرت آستانه اشرفیه نیز بازدید و با تکنسین و کادر پایگاه گفت‌وگو کرد.

بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان؛ میزبان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان

دکتر محمدتقی آشوبی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان با همراهی دکتر عقیل قلی پور- معاون درمان دانشگاه در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان حضور یافت.
 وی در جریان حضور در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان از بخش های مختلف این مرکز درمانی بازدید کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفتگو با تعدادی از بیماران و همچنین کادر درمان، روند ارائه خدمات درمانی به مردم را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود

دکتر محمدتقی آشوبی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همراهی دکتر عقیل قلی‌پور-معاون درمان دانشگاه در بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود حضور یافت.
دکتر آشوبی در جریان حضور در بیمارستان شهید حسین پور از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید و با کادر درمان گفت‌وگو کرد.
وی ضمن عیادت از بیماران، سطح خدمات درمانی ارایه شده کادر درمان این مرکز را مورد پایش و ارزیابی قرار داد.

حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بیمارستان غدیر سیاهکل

دکتر محمدتقی آشوبی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همراهی دکتر عقیل قلی پور- معاون درمان و همچنین دکتر شیری مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان سیاهکل از بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهر بازدید کرد.
 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن دیدار با کادر درمان بیمارستان غدیر، بعثت نبی ختمی مرتب را تبریک گفت.
دکتر آشوبی با حضور در بخش دیالیز بیمارستان غدیر سیاهکل، نحوه ارایه خدمات درمانی به مردم را مورد ارزیابی قرار داد.
 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با حضور بر بالین تعدادی از بیماران سرپایی در بخش دیالیز، به آنان مشاوره درمانی ارایه کرد.

بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مراکز سلامت‌محور منطقه کوهستانی دیلمان

 

 دکتر محمد تقی آشوبی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه دکتر عقیل قلی‌پور- معاون درمان دانشگاه از مرکز درمان بستر منطقه کوهستانی دیلمان شهرستان سیاهکل بازدید کرد.
وی در جریان حضور در مرکز درمان بستر دیلمان، از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید و با کادر درمان و بیماران حاضر نیز گفت‌وگو کرد.
وی ضمن تبریک عید بزرگ مبعث به کادر سلامت این مرکز، بر ضرورت خدمت عطوفانه و مهربانانه به مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار دیلمان تاکید کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین ظرفیت‌ها و  زیرساخت‌های مرکز درمان بستر دیلمان را مورد بررسی قرار داد و بر لزوم فراهم آوردن مقدمات لازم جهت توسعه خدمات درمانی در آن منطقه تاکید کرد.
دکتر آشوبی همچنین با همراهی دکتر شیری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیاهکل، از مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شبانه روزی دیلمان نیز بازدید کرد.
  • نویسنده : زلیخا صفری