کاندیدای تصدی سمت شهرداری  نگاه به ورودی شهر و ساماندهی این ورودی  را مهمترین اولویت خواند و گفت: ساماندهی ورودی شهر رشت باید جهادی در تمام حوزه ها به ویژه حوزه زیر ساختی  و عمرانی آماده شود زیرا درواز شهر که ویترین شهر است.

اختصاصی/صفیرگیلان حسین مرادی کاندیدای تصدی سمت شهردار رشت  در جلسه ارائه رزومه خود

رشت را پایتخت اولین جمهور،خوراک ،کتابخانه و ثبت برند در صنایع غذایی و صنایع دستی غیره خواند و گفت: از پتانسیل رشت به خوبی استفاده نشده  است.

وی ارتقای سطح کیفی زندگی در شهر را مهم  و از اهداف خود خواند و گفت؛چشم انداز و چالش باید مورد نگاه باشد.

مرادی افزود:در همه شهر ها چشم انداز وجود دارد و رشت می تواند منسجم، شهر پایدار، عدالت محور،گردشگر پذیر و … باشد

وی به بحث روزمرگی در شهرها و عدم برنامه ریزی کوتاه مدت و طولانی مدت اشاره و افزود: آسیب شناسی شهر در حوزه و مشکلات ترافیکی ، پسماند ، زیر ساخت بی کیفیت،فاضلاب ،عدم توزیع منابع،بحث زیست محیطی،خیابان ،پیاده رو و نگهداشت شهر ،فن آوری ،بحث فرسودی بافت شهری،پروانه ساخت،منابع انسانی ،اصلاح ساختار، و راهبردها..  را از مهمترین برنامه خود دانست.

مرادی اولویت اجرایی خود را شناخت وضعیت موجود و عنصر اصلی برای رفع مشکلات و تأمین منابع خواند و گفت: در شهر رشت بحث پسماند مهم است و  تک بعدی نگاه کردن شده مسئله اول و باید در بلند مدت حل شود.

کاندیدای تصدی سمت شهرداری  نگاه به ورودی شهر و ساماندهی این ورودی  را مهمترین اولویت خواند و گفت: ساماندهی ورودی شهر رشت باید جهادی در تمام حوزه ها به ویژه حوزه زیر ساختی  و عمرانی آماده شود زیرا درواز شهر که ویترین شهر است.

مرادی گفت؛شهرداری املاک ارزشمندی دارد که شسته و رفته است که با ساخت و ساز برای شهرداری می تواند سرمایه گذاری  و جذب سرمایه گزار و افزایش بودجه را در پی داشت.

اولویت ما پروژه عمرانی،ساماندهی فضای شهر،تالاب عینک و تولید ثروت از پتانسیل هاست تا به شهر رشت کمک کنیم به جایگاه واقعی خود برسد.

کاندیدای تصدی شهرداری رشت  گفت: قویترین شهردار ،پر قدرت ترین و با سواد ترین شهردار نیازمند حمایت همگانی است تا بتواند به توفیقات برسد.

وی افزود:برای ورود به گیلان و شهر رشت با هیچ گروه یا تشکل نشست نداشتم و با توجه به تجاربی که در منطقه ۲۲ داشتم مجموعه آبشار تهران،ادامه بزرگراه شهید خرازی و پارک جنگلی را در رزومه خود دارم و  انشالله بتوانم خدمتی در شهر رشت ارائه دهم.ح

گفتنی است حسین مرادی اهل اصفهان است و در صحن شورا خود را دانش آموخته دکتری عمران از دانشگاه صنعتی شریف معرفی نمود و در سابقه کاری خود شهردار منطقه ۲۲ تهران را آورده است. مرادی در آبان ماه سال ۹۶ و در دوره ای که مدیرکل امور مناطق شهرداری تهران بود با اکثریت آرا به عنوان شهردار همدان انتخاب می شود اما کمتر از یک ماه بعد و درحالی که هنوز خبری از صدور حکم او توسط وزارت کشور نبوده به دلیل بیماری همسر از حضور در شهرداری همدان انصراف می دهد تا حتی یک روز حضور در شهرداری همدان را تجربه نکند.

در این جلسه اعزای شورا سوالاتی  را از مهندس مرادی مطرح نموده و ایشان پاسخ دادند.

 

 

 

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری