مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و تقارن بهار طبیعت و قرآن، گفت: محافل قرآنی و مذهبی در ماه مبارک رمضان رونق ویژه ای می‌گیرد.

به گزارش صفیر گیلان؛حجت الاسلام سعید مهدوی با اشاره به تقارن نوروز با بهار قرآن و معنویت اظهار کرد: تقارن نوروز با بهار معنویت و قرآن از توفیقات الهی است و باید این رحمت و نعمت را قدر دانست.

وی، رمضان را ماه خودسازی و خودشناسی دانست و افزود: ماه رمضان بهترین زمان برای تزکیه نفس و صیقل سازی روح و روان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و تقارن بهار طبیعت و قرآن بیان کرد: محافل قرآنی و مذهبی در ماه مبارک رمضان رونق ویژه ای می‌گیرد.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، برپایی محافل مذهبی، قرآنی و معنوی در مساجد و مجامع عمومی همچون سواحل و تفرجگاه‌ها با محوریت سازمان تبلیغات در ماه رمضان مورد تاکید است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برپایی مراسم جز خوانی قرآن در مساجد و محافل، تفسیر و تدبر قرآن در این استان خبر داد و اضافه کرد: روشن بودن چراغ مساجد و برپایی نماز جماعت و محافل قرآنی در تمامی مساجد گیلان در ایام ماه مبارک رمضان اولویت قرار گیرد.

مهدوی از تشکیل ۸۱ کرسی تفسیر قرآن در گیلان خبر داد و بیان کرد: این تعداد کرسی‌های تفسیر قرآن کریم به صورت دائمی در شهرها و روستاهای گیلان دایر است.

وی ادامه داد: تشکیل ۶۲۱ محفل جز خوانی، ۱۲۰ محفل انس با قرآن، ۲۴۴ جلسه خانگی قرآن و محافل قرآنی سیار و محله محور در مزار و منازل شهدا در گیلان از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.