صفیر گیلان؛رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان شفت از بهسازی ۲دهنه چشمه در این روستا خبر داد و گفت :با این طرح ۱۸۰خانوار از نعمت آب شرب برخوردار شد.

اختصاصی/صفیر گیلان؛ همزمان با ششمین روز از هفته دولت ۶ طرح خدماتی و عمرانی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی در بخش های مختلف شهرستان شفت با حضور فرماندار و نماینده  افتتاح و به بهره برداری رسید.

تأمین آب شرب روستای مژدهه شهرستان شفت یکی از طرح خدماتی بود که امروز به همت شرکت آب و فاضلاب استان و با حضور فرماندار و نماینده شهرستان شفت به بهره برداری رسید.

تقی مهر رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان شفت  در این افتتاحیه با اشاره به اینکه رساندن آب شرب سالم یک وظیفه برای ما و دولت به روستاهاست گفت:طرح تامین آب آشامیدنی روستای مژدهه با طول خط انتقال و شبکه توزیع ۱۲/۶کیلومتر اجرایی شد.

رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان شفت از بهسازی ۲دهنه چشمه در این روستا خبر داد و گفت :با این طرح ۱۸۰خانوار از نعمت آب شرب برخوردار شد.

وی اعتبار تمام شده این پروژه را ۲/۳میلیارد تومان خواند و تصریح کرد: آب و فاضلاب استان گیلان و شهرستان شهرستان شفت با تمام مجموعه در تلاش است تا مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان را با تامین اعتبارات برطرف کند .

روستاها  پایگاهای انقلاب اسلامی هستند.

بهروزی فر نماینده مردم فومن و شفت در بهره برداری از پروژه آب شرب بهداشتی روستای مژدهه ضمن تقدیر از فرماندار و مدیران شرکت آب و فاضلاب گفت: هفته دولت یادآور رشادت دولت مردانی چون شهید رجایی و باهنر است.

وی تصریح کرد: امروز به پاس زحمات و ایثار امام و در راستای تفکر خردمندانه ایشان ما شاهد خدمات در روستا هستینم.

بهروزی فر ضمن انتقاد از عملکرد خدمات رسانی به روستاها در ادوار گذشته گفت: مردم ما باید جلوتر از امروز از خدمات برخوردار می شدند.نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه کسی دوست ندارد غبار محرومیت بر روستاها و شهر بنشیند گفت: تلاش کنیم تا شاخص برخورداری در شهرستان شفت به صد در صد برسد.

وی روستاها را پایگاه انقلاب اسلامی خواند و گفت: ما هر زمان به مردم روستاها نیاز داشتیم مردم با خلوص نیت پای کار و میدان بودند.

حذف اسم کمتر توسعه یافتگی از شفت ارزوی ماست

فرماندار شفت در جمع مردم روستای مژدهه ضمن تقدیر از پیگیری شورا ، دهیار  و مردم روستا  از رئیس اداره آب و فاضلاب تقدیر نمود و گفت: برخی لوله گذاری آب در شهرستان بالای ۴۰ سال است که مصرف می شود.

نقدی با اشاره به اینکه ما امروز در شهرستان شفت نهضت جهادی را شاهد هستیم گفت:این شامل خدماتی چون برق،گاز،آب و مسکن است که نیاز اساسی شهرستان و آیتم مهم است تا شهرستان از کمتر توسعه یافتگی رهایی پیدا کند انشالله که این یک آرزو است.

وی ضمن تشکر ازهمراهی نماینده شهرستان فومن و شفت گفت: ما زمان بسیار کم داریم  و برای کار و خدمت رسانی بیشتر تلاش کنیم.

عکس/زلیخا صفری

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری