اختصاصی/صفیر گیلان؛مسئول بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه شما بانوان فعال رسانه در تولید محتوا اهتمام لازم را در جبهه انقلاب و مقاومت دارید گفت:سومین جشنواره حریم رسالت همزمان با ولادت حضرت زینب که پیام رسانه بزرگ عاشوراو  سردبیر رسانه عاشورا است که کار تبیین را همه از ایشان یاد گرفتیم برگزار می شود.

اختصاصی/صفیر گیلان؛سرهنگ «مهدی پارسا» رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان امروزدر نشست خبری سومین جشنواره بین المللی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت با اشاره به میزبانی گیلان اظهار کرد:این جشنواره سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان در سطح کشور است.

مسئول بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه شما بانوان فعال رسانه در تولید محتوا اهتمام لازم را در جبهه انقلاب و مقاومت دارید گفت:سومین جشنواره حریم رسالت همزمان با ولادت حضرت زینب که پیام رسانه بزرگ عاشورا و سردبیر رسانه عاشورا است که کار تبیین و جهادی را همه از ایشان یاد گرفتیم برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه گیلان بعنوان قطب رسانه بانوان کشور معرفی می شودافزود: گیلان امروز پرچم دار بسیاری از برنامه ها و رویدادهای مهم رسانه در سطح کشور با حضور ۶۰ درصدی بانوان رسانه ای است.

وی اظهار داشت: بانوان فعال از سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در هفت بخش کلیپ و گزارش ویدئویی، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر به این جشنواره ارسال کنند.

سرهنگ پارسا با اشاره به اینکه بانوان رسانه‌ای در قالب‌ها و محور‌های مشخص شده می‌توانند آثار خود را که از بازه زمانی ۲۸ آبان ۱۴۰۲ تولید و در یکی از رسانه‌های رسمی، بومی و مکتوب و مجازی منتشر کرده، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، افزود: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ است که علاقمندان از می‌توانند آثار خود را به نشانی harimeresalat. com ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه گیلان به عنوان قطب بانوان رسانه کشور معرفی و دبیرخانه دائمی این جشنواره به استان گیلان اعطا شده است، افزود: این جشنواره رسانه‌ای با هفت محور‌ شامل ۱-زن، روحیه خودباوری، جهش تولید، مردمی سازی، ایران قوی۲- زنِ عفیف، نجیب ومتدین ایرانی و هویت زن مسلمان ۳- روایت زنان موفق والگوی سوم زن مسلمان ۴-زن در حقوق بشر غربی و واقعیت رسانه در دفاع از حقوق زنان۵-زن جامعه ساز و نقش آفرین در تمدن نوین اسلامی و زمینه ساز ظهور۶-زن محور خانواده و فرزند آوری و زندگی ایرانی و اسلامی و ۷- زن در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری