اختصاصی/صفیر گیلان؛توپ میکاسا و ساک ورزشی از نوع نایک که اهدایی سرهنگ خلبان رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی محوری ارتش جمهوری اسلامی سات به ورزشکاران روستای چوبر شهرستان شفت رسید

اختصاصی/صفیر گیلان؛همان‌طور که می‌دانید والیبال یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین ورزش‌ها در بین کل ورزش‌های دنیاست. ورزش والیبال را می‌توان در سالن‌های ورزشی، روی چمن، ماسه، شن، ساحل یا آسفالت انجام داد.

والیبال یک ورزش گروهی است. این ورزش جز شش ورزش اول محبوب در کل دنیا است. این ورزش در بسیاری از کشورهای دنیا گسترش پیدا کرده‌ است.

همان‌طور که می‌دانید در ورزش والیبال همه حرکت‌ها از دفاع شروع می‌شوند و در واقع هیچ حرکتی وجود ندارد که قبل از آن دفاع انجام‌ نشده باشد و این دفاع می تواند ورزشکار را برای مقابله ازآسیب های اجتماعی وگزند در تمام مراحل زندگی اماده کند  .

امروز برای تهیه گزارش در جمع دختران والیبالیست روستای چوبر شهرستان شفت قرار گرفتیم دخترانی با انرژی مثال زدنی که در یک ویدئو مطالبه خود را از کمبودها و نداشتن امکانات در قاب فضای اینستاگرام رسانه صفیر با درخواست حداقلی ها مطرح نموده و این بازتاب رسانه به گوش برخی رسید و امروز ما شاهد رسیدن  لوازم  ورزشی ازجمله  هدایایی چون توپ میکاسا و ساک ورزشی از نوع نایک که اهدایی سرهنگ خلبان رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی محوری ارتش بود توانستیم ذوق و شوق بانوان ورزشکار را از دریافت این هدایا که از دور دورها به دستشان رسیده بود به تصویر بکشیم .

 سرهنگ خلبان ولی رحمانی نماینده تام الاختیار ارتش جمهوری اسلامی ایران و مجری طرح محرومیت زدایی، سربازی که توانست از زمان شیوع ویروس کرونا در کمترین زمان ممکن بیشتر خدمات را در زمینه مبارزه با این ویروس منحوس به مردم گیلان ارائه دهد.

کسی که همت، تواضع و تلاش شبانه روزی اش برای خدمت از او اسطورهای بی بدیل در ذهن و نگاه مردم ساخته است می رود تا  فتوت و  ایثار، جوانمردی، رادمردی، همت، سخاوت، بخشندگی را در عرصه دیگر به ذهن ها جاری و ساری کند و این عرصه ورزش است.

وی سربازی است که با شور و اشتیاق برای دفاع از کیان مرزهای کشور، لباس رزم به تن کرده است و در راه پرافتخار مجاهدت، جانانه و خالصانه قدم برداشته است.

امروز موفقیت های چشم گیر در حوزه های عمرانی و درمانی و محرومیت زدایی، خلق حماسه‌ای دیگر از سوی سرهنگ خلبان رحمانی سرباز وطن است که همه این اقدامات تحسین برانگیز را از اعتبار نام ارتش جمهوری اسلامی می داند و خود را سرباز ارتش دانسته و همچون شهیدان باکری و شیرودی خود را فدایی مردم و وطن می داند.

دختران والیبالیست  ورزشکار شهرستان شفت با مسابقه ای که بین چند تیم برگزار شد در پایان با یک صدا از امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و سرهنگ رحمانی تقدیر نمودند.

 

  • نویسنده : عکاس : زلیخا صفری راسته کناری