صفیر گیلان/نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه توجه به مشکلات استان گیلان با در نظر گرفتن اولویت‌ها باشد، افزود: اولویت‌های استان شامل مسئله محیط زیست و پسماند، تغییرات اساسی در حوزه زیربناهای کشاورزی و فعال‌سازی شرکت‌های تعطیل و نیمه تعطیل و ایجاد وفاق ملی و همدلی و اشتغال نخبگان و آب و برق روستاییان است که باید مورد توجه قرار گیرد

صفیر گیلان ؛آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در گیلان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان در سال ناجا با بیان اینکه جمهوری اسلامی روز به روز مستحکم‌تر می‌شود چون راهبرد دارد، اظهار کرد: راهبردهای اصلی و مبانی انقلاب توسط امام و رهبری طراحی و پی‌ریزی شد و با هیچ فراز و نشینی از بین نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه دشمنان بدانند انقلاب اسلامی مانا است چون راهبردهای اصولی و مبانی برگرفته از اصول اسلام دارد، گفت: فراز و نشیب‌ها و تلخ و شیرینی‌هایی در طول ۴۰ سال انقلاب داشتیم اما مشکلات باعث نشد که مبانی اصلی انقلاب متزلزل نشد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تقدیر و قدردانی از خدمات مسئولینی که تاکنون انجام داده اند، افزود: عباسی استاندار سابق در طول سه سال گذشته زحمت زیادی کشیدند و در حد توان توانستند کارهایی را انجام دهند و رهبری هم تاکید داشتند که اقدامات و زیرساخت‌هایی که در دولت شهید رئیسی بنا نهاده شد ادامه یابد و امیدواریم همین طور شود.

فلاحتی با تاکید بر اینکه گیلان نیازمند خدمات فراوان و توجه ویژه است، بیان کرد: گیلان دارای نیروهای توانمندی در همه عرصه‌هاست که در موقعیت علمی بالا و مدیریتی هستند و انتظار است سایر نیروهای توانمند استان، کشف و به کارگیری شوند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی خدمات بی‌نظیری برای ملت در طول ۴۰ سال انجام داده است، گفت: توجه به چالش‌ها و دیدن سیاهی‌ها و مشکلات باعث نشود که موفقیت‌ها و دستاوردهای نطام دیده نشود یا کوچک‌نمایی شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه توجه به مشکلات استان گیلان با در نظر گرفتن اولویت‌ها باشد، افزود: اولویت‌های استان شامل مسئله محیط زیست و پسماند، تغییرات اساسی در حوزه زیربناهای کشاورزی و فعال‌سازی شرکت‌های تعطیل و نیمه تعطیل و ایجاد وفاق ملی و همدلی و اشتغال نخبگان و آب و برق روستاییان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فلاحتی با بیان اینکه با همدلی و کارهای برنامه‌ریزی شده می‌توان به مشکلات فائق آمد، گفت: مسئله تالاب انزلی و مشکلات آن هم  از دیگر چالش‌های گیلان است که نیازمند هماهنگی و توجهات ملی است‌