گزارش تصویری تقدیر ارتش از کادر سلامت در رشت - صفیر گیلان | صفیر گیلان
گزارش تصویری تقدیر ارتش از کادر سلامت در رشت
عکاس : زلیخا صفری راسته کناری | شناسه خبر : 49910 | تاریخ انتشار : 03 مهر 1400 - 19:38 | 121 بازدید

اختصاصی/صفیر گیلان؛فرمانده دانشکده هوانیروز و مدیر طرح‌های محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در رشت و در بیمارستان صحرایی ارتش  که در محوطه بیمارستان پورسینا است حضور پیدا کرد .

وی با همراهی دکتر علوی و فرخی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل  از کادر سلامت بیمارستان صحرایی ارتش تقدیر نمود.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش که برای بازدید از پروژه های ارتش به گیلان آمده بود در بیمارستان صحرایی ارتش در رشت  در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای مرکز گیلان، گفت: نیروی زمینی ارتش  همواره در کنار مدافعان سلامت خواهد بود.

وی افزود : اگر امنیتی که می‌بینید امروز برقرار است، نیروهای مسلح در سپاه، ارتش و نیروی انتظامی دوشادوش  یکدیگر در کنار هم برای ایجاد یک گستره امنیت پایدار جانفشانی کرده‌اند.

سرهنگ رحمانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در حوزه محرومیت زدایی و بحران مبنی بر اینکه “ارتش زودتر از ستاد بحران آنجا حاضر شد”، گفت: هر جا که بحران و مشکلی باشد ارتش با تمام قوا در میدان حاضر است و خدمتگزاری می‌کند؛ در حوزه کرونا هم این هفتمین بیمارستانی است که نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به بهره برداری رساند.

وی در پایان این بازدید  را بهانه ای برای قدردانی  و تشکر از تلاش و زحمات کادر درمان استان دانست و گفت: از مجاهدت های شبانه روزی و کم نظیر مدافعان سلامت در حوزه های بهداشت و درمان، تقدیر و تشکر می کنیم و برای همگی این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داریم.

 

ثبت دیدگاه
گالری تصاویر مشابه