مجری طرح های محرومیت زدایی ارتش ؛سالن ورزشی شهر ماکلوان پس از ۱۵ سال انتظار، تکمیل می‌شود+تصاویر - صفیر گیلان | صفیر گیلان
مجری طرح های محرومیت زدایی ارتش ؛سالن ورزشی شهر ماکلوان پس از ۱۵ سال انتظار، تکمیل می‌شود+تصاویر
عکاس : زلیخا صفری راسته کناری | شناسه خبر : 48409 | تاریخ انتشار : 27 مرداد 1400 - 13:50 | 98 بازدید

اختصاصی/ صفیر گیلان؛بعد از ۱۵ سال انتظار مردم روستا شهر ماکلوان، امروز پای نماینده ارتش در راستای محرومیت زدایی به در خواست جمعی از ورزشکاران  و پیشکسوت منطقه و جوانان به سالن ورزشی رها شده  ماکلوان باز شد.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی که اصالتی فومنی و ماکلوانی دارد  امروز در زادگاه خود با استقبال بی نظیر معتمدان محلی،پیران ، ورزشکاران ، مدیران و شوراها ، دهیاران ، همکلاسی ها و اهالی خونگرم منطقه قرار گرفت.

امروزخلبان رحمانی پا به پای مردم و جوانان به درد و دلهای آنها گوش داد و در جمع اهالی منطقه  از اختصاص اعتبارات میلیونی برای پروژه های ورزشی سالن ماکلوان که ۱۵ سال است مردم منطقه  منتظر سات آن توسط اداره کل ورزش و جوانان گیلان هستند بر داد و گفت:من در جمع شما قول می دهم با حمایتهای امیر حیدری و نیروی زمینی ارتش این سال در کوتاهترین زمان به بهره برداری برسد.

“گفتنی است این پروژه در سال ۸۵ آغاز شده و امروز بعد از ۱۵ سال  علارم اینکه مدیران زیادی چه در شهرستان و چه در استان قول تکمیل پروژه را دادند ولی جوانان منطقه هنوز در انتظار یک فضای ورزشی در شان مردم این دیار هستند. هستند”.

ثبت دیدگاه
گالری تصاویر مشابه