به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛با هدف ارتباط مستقیم مردم و مسئولین و پاسخگویی شفاف به مردم عزیز، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان به درخواست های مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخ داد. مهندس اکبر پس از این برنامه اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان تمام تلاش خود […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛با هدف ارتباط مستقیم مردم و مسئولین و پاسخگویی شفاف به مردم عزیز، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان به درخواست های مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخ داد.

مهندس اکبر پس از این برنامه اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان تمام تلاش خود را در جهت پاسخگویی سریع و شفاف به مشترکین به کار بسته و در این راستا با بارگذاری تمام خدمات قابل ارائه میز خدمت در سایت و نرم افزار موبایلی شرکت تا حد زیادی در زمان و هزینه برای مردم و مشترکین صرفه جویی نموده است.

وی افزود: در همین راستا این شرکت با اجرای منظم برنامه ملاقات چهره به چهره با مدیرعامل توانست رتبه نخست میزان پاسخگویی را در میان شرکت های گاز استانی را به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۹۸ درصد از خانوارهای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند اظهار داشت: با نزدیک شدن به پایان عملیات گازرسانی در استان، این شرکت تمرکز خود را بر روی کیفی سازی خدمات گذاشته و در راستای تحقق این مهم، برنامه های کیفی گسترده ای را در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین به انجام رسانده است.

مهندس اکبر در پایان با اشاره به ارتقاء سامانه یکپارچه رسیدگی به شکایات گاز گیلان گفت: مشترکین محترم در هر ساعت از شبانه روز می توانند درخواست ها و شکایات خود را از راه های مختلف نظیر شماره تلفن گویای ۳۴۱۴، سایت شرکت گاز به آدرس www.nigc-gl.ir، نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز گیلان، شماره پیامک ۳۰۰۰۶۱۹۴، ایمیل  و …. به شرکت گاز ارسال نمایند.