نصب دکل‌های مخابراتی با مشارکت سه اپراتور/ گیلان نیازمند تحول اساسی در بستر ارتباطی است

  پرینت
نصب دکل‌های مخابراتی با مشارکت سه اپراتور/ گیلان نیازمند تحول اساسی در بستر ارتباطی است
شناسه خبر : 41021 | تاریخ انتشار : 18 آذر 1399 - 18:02 | 8093 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

پاراسایی با تاکید بر اینکه در تمام مناطق شهر رشت که مردم از آنتن‌دهی تلفن گله‌مند هستند مخابرات گیلان پروژه فیبر نوری تا منازل را هم اجرایی کرده است یادآور شد: به بیان دیگر این دست از مشترکان سطح شهر رشت می‌توانند فیبر نوری را با سرعت حداقل ۵۰ مگابیت دریافت کنند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛«علیرضا پارسایی» صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۸ آذر) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مخابرات منطقه گیلان درصدد اجرای طرح‌های فیبر نوری است اظهار داشت: با توجه به قدیمی شدن تجهیزات ADSL و ضعف در آپلود محتوا، نیازمند تحول در بستر ارتباطی هستیم.

مدیرکل مخابرات گیلان از رفع مشکل آنتن‌دهی در برخی نقاط شهر رشت نظیر گلسار خبر داد و عنوان کرد: شهرداری شهر رشت برای نقطه گلسار سه مکان را به شرکت مخابرات گیلان اختصاص داده تا دکل‌های مورد نیاز و تجهیزات تقویت آنتن‌دهی موبایل در آنجا راه‌اندازی شود.
پارسایی با بیان اینکه دکل مخابراتی در یکی از این نقاط نصب شده و در دو نقطه دیگر شهر هم تا یک هفته و ۱۰ روز آینده راه‌اندازی می‌شود تصریح کرد: با استفاده و شروع به کار این دکل‌ها سایر نقاطی که در شهر رشت دچار معضل عدم آنتن‌دهی هستند تحت پوشش قرار گرفته و مشکلاتشان حل می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه در تمام مناطق شهر رشت که مردم از آنتن‌دهی تلفن گله‌مند هستند مخابرات گیلان پروژه فیبر نوری تا منازل را هم اجرایی کرده است یادآور شد: به بیان دیگر این دست از مشترکان سطح شهر رشت می‌توانند فیبر نوری را با سرعت حداقل ۵۰ مگابیت دریافت کنند.
مدیرکل مخابرات منطقه گیلان کیفیت خیلی خوب فیبر نوری را متذکر شد و با اشاره به اینکه افرادی که از آن استفاده می‌کنند عمدتا از خدمات رضایت دارند اذعان کرد: مشکلی که مخابرات گیلان روی واگذاری فیبر نوری دارد، تعداد نفراتی است که باید در انجام این طرح مشارکت کنند که تلاش داریم این مانع را رفع کنیم.
پارسایی حل و فصل مشکل سرعت اینترنت به ویژه برای مشترکانی که از فیبر نوری استفاده می‌کنند را هم مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: مردم و شهروندان اگر از سرعت اینترنت مخابرات خود رضایت ندارند، می‌توانند از طریق درگاه‌های ارتباطی شرکت مخابرات گیلان برای رسیدگی به این موضوع استفاده کنند.
وی درگاه ارتباطی شرکت مخابرات گیلان برای رفع مشکل اینترنت و سرعت آن را ۲۰۲۰ اعلام کرد و گفت: اگر مشکل اینترنت شهروندان طی تماسی که با این درگاه ارتباطی برقرار می‌کنند برطرف نشد می‌توانند با سامانه مستقیم مدیرکل مخابرات گیلان با شماره ۲۰۲۱ تماس حاصل نمایند.
مدیرکل مخابرات منطقه گیلان با بیان اینکه درگاه ۲۰۰۰ برای پرداخت الکترونیک، درگاه ۲۰۱۷ برای اعلام خرابی تلفن و درگاه ۲۰۱۰ برای حل مشکل قطع اینترنت مشترکان تجاری راه‌اندازی شده است افزود: درگاه ۱۱۸ و درگاه ۹۹۹۰ هم برای رفع مشکلات به وجود آمده تلفن همراه اول استفاده می‌شود.
پارسایی از نصب دکل‌های مخابراتی در مرکز استان گیلان و با مشارکت دو یا سه اپراتور تلفن همراه سخن گفت و ابراز داشت: به طور کلی شهرستان رشت و استان گیلان به یک تحول اساسی در بستر ارتباطی نیاز دارد زیرا در حال حاضر ADSL دیگر جوابگوی نیازهای مردم و شهروندان به ویژه در بحث آپلود محتوا نیست.
وی با تاکید بر اینکه ADSL بیشتر برای زمانی که مردم قصد دانلود محتوا را داشتند کاربرد داشت خاطرنشان ساخت: تجهیزاتی که در سال‌های قبل در استان گیلان طراحی شده بود برای دانلود اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گرفت بنابراین با توجه به تغییر نیازها باید طرح‌های فیبر نوری جایگزین برای مردم راه‌اندازی شود.
برچسب ها
نوشته های مشابه
ایجاد اتاق‌های “مادر و کودک” در مراکز عمومی ضرورتی برای حفظ حقوق مادر و کودک در راستای جوانی جمعیت است
اهداء ۱۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان گیلانی تحت پوشش کمیته امداد
رونمایی از ۳۰ بسته سرمایه‌گذاری جدید در منطقه آزادانزلی
سفره حدود هزار کارمند قراردادی طرح عمرانی دستگاههای اجرایی گیلان خالی ماند
افزایش۶۷ درصد ظرفیت پست شهید مقدم رشت
امید آفرینی، خودباوری و تقویت اراده برای ساخت ایران قوی از اهداف اصلی اردوی راویان پیشرفت در گیلان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.