مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت:
هدف از برگزاری مانور وصول مطالبات،تامین منابع مالی مورد نیاز جهت نوسازی شبکه و زیرساخت های توزیع برق استان است

صفیر گیلان؛رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان در حاشیه بازدید از نخستین مانور سراسری و جهادی وصول مطالبات این شرکت در سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: این مانور با هدف وصول حداکثری مطالبات جهت جلوگیری از انباشت و رسوب مطالبات، ارتقای رتبه شاخص وصول مطالبات این شرکت و در نهایت ارائه هرچه بهتر و مطلوب‌تر خدمات به مشترکان برق در سطح استان در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه سال جاری برگزار می شود.

مهدیزاده گفت: در طی برگزاری این مانور همکاران امورهای اجرائی سراسر استان با اعزام گروه‌های ارشادی و پیگیری مطالبات در محل با رعایت اصول اخلاقی و حفظ کرامت شهروندان و همچنین تماس تلفنی و ارسال پیامک سعی در ترغیب و اقناع مشترکان برای پرداخت بدهی‌های معوق دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را با محدودیت در خدمات‌رسانی به مشترکان مواجه می‌کند.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: این مانور در کل استان و در ۲۳ امور اجرایی شرکت و ادارات تابعه آن‌ها با فعالیت ۱۲۳ اکیپ طی روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه به اجراء خواهد آمد.

محمد تقی مهدیزاده در پایان به سامانه برق من اشاره و تاکید کرد: مشترکان برق با نصب اپلیکیشن برق من و ورود به این سامانه می‌توانند گزینه «انتخاب پله مصرف» را برگزیده و پله مصرفی‌شان را تعیین کنند و با مراجعه به گزینه قبض، جزئیات قبض الکترونیک دوره قبل خود را مطالعه کرده و بر مبنای آن نسبت به انتخاب پله دوره آتی خود تصمیم‌گیری کرده و علاوه بر امکان پرداخت آنلاین صورتحساب از تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق گیلان بصورت غیرحضوری بهره‌مند شوند.