به گزارش صفیر گیلان، جشنواره «ابوذر» در محورهای تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، آزاداندیشی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، اقدام انقلابی و مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان گیلان برگزار می شود. قالب های این جشنواره شامل عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند و کلیپ است. مهلت ارسال آثار از ۲۱ […]

به گزارش صفیر گیلان، جشنواره «ابوذر» در محورهای تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، آزاداندیشی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، اقدام انقلابی و مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان گیلان برگزار می شود.

قالب های این جشنواره شامل عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند و کلیپ است.

مهلت ارسال آثار از ۲۱ خرداد ۹۶ لغایت۲۴ آذر ۹۶ می باشد و لذا علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره تا ۲۴ آذر وقت دارند آثار خود را از طریق ارسال لینک اثر همراه با مشخصات کامل صاحب اثر به ایمیل سازمان بسیج رسانه استان گیلان به آدرس «basij.resane.gilan@chmail.ir» و یا به صورت حضوری تحویل دهند.

به گزارش صفیر گیلان دبیرخانه جشنواره «ابوذر» واقع در رشت، ابتدای حمیدیان. جنب فروشگاه کوثر، ساختمان استاندارد، طبقه سوم، سازمان بسیج رسانه استان گیلان می باشد و شرکت کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۳۱۴۲۳۰۵ تماس حاصل کنند.